اطلاع رسانی کند رکنا: دکتر احمد دنیامالی وی در حاشیه مراسم بین المللی «ورزش ملی، وحدت ملی» که با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف در مجموعه چوگان شهدا برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: فضایی وجود دارد که نشان می دهد ایران ناامن است. اما حضور 35 کشور مختلف در مراسم امروز نشان می‌دهد که کشور ما در امنیت کامل زندگی می‌کند و این پیام را به جهانیان می‌دهیم که ما مدافع صلح هستیم و به دنبال جنگ نیستیم.
وی تاکید کرد: در عین حال باید بگوییم که اگر هر کشوری بخواهد به خاک ما حمله کند با قدرت مقابله می کنیم و این یک عزم و اعتقاد کلی است.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ما در منطقه مذاکراتی انجام داده ایم و به همسایگان خود اعلام کرده ایم که به دنبال جنگ نیستیم، گفت: همسایگان باید به ما اعتماد کنند، ما مدافع امنیت آنها هستیم و معتقدیم که کشورهای منطقه باید کمک کنند.» برای افزایش امنیت در منطقه.
دکتر دنیامالی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییر دولت چه زمانی شاهد تغییراتی در سطح معاونان وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: قطعاً در برنامه ریزی ها تغییراتی خواهیم داشت و این تصمیمات باعث خواهد شد. با درایت ساخته شود و به همین دلیل است که ما عجله نداریم و معتقدیم که تغییر برای تحول ضروری است.
وی در پایان گفت: چوگان ورزش آیینی ما و نشان دهنده آمادگی برای جنگ است و در آینده خبرهای خوبی خواهیم شنید زیرا همه استان ها باید دارای زمین چوگان باشند و این ورزش را توسعه خواهیم داد.