افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

حجم انتقال گاز از پارس جنوبی افزایش می یابد

  • کد خبر : 408545
حجم انتقال گاز از پارس جنوبی افزایش می یابد

به گزارش بازار، به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، غلام عباس حسینی بعدازظهر چهارشنبه (دوم آبان) در نشست اعضای کمیسیون انرژی شورای اسلامی با مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در محل نمایشگاه ویژه پاریس برگزار شد، گفت: . منطقه اقتصادی: و با تلاش مستمر متخصصان و کارکنان پارس جنوبی در سال […]

به گزارش بازار، به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، غلام عباس حسینی بعدازظهر چهارشنبه (دوم آبان) در نشست اعضای کمیسیون انرژی شورای اسلامی با مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در محل نمایشگاه ویژه پاریس برگزار شد، گفت: . منطقه اقتصادی: و با تلاش مستمر متخصصان و کارکنان پارس جنوبی در سال 1402، 196 میلیارد متر مکعب استاندارد گاز شیرین به خط سراسری تزریق شد که این رقم در سال جاری افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین در سال گذشته 580 میلیون مترمکعب گاز به سیستم ملی تزریق شد و امسال با اقدامات ابتکاری و تکیه بر انرژی داخلی رکورد جدیدی را به ثبت خواهیم رساند.

ناظر مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به تولید میعانات گازی در این مجتمع تصریح کرد: هم اکنون روزانه در پالایشگاه های پارس جنوبی 740 هزار بشکه میعانات گازی، 15 هزار تن اتان، 13 هزار و 500 تن پروپان. 9 هزار تن بوتان و 2200 تن گوگرد تولید می شود.

حسینی تعمیرات اساسی امسال را مورد توجه قرار داد و گفت: تعمیرات اساسی با اتکا به نیروهای توانمند ملی، استفاده از محصولات 100 درصد ایرانی در تمامی پالایشگاه های پارس جنوبی به جز پالایشگاه پنجم پارس جنوبی انجام شده است و تعمیرات مهم این پالایشگاه به اتمام می رسد. قبل از 6 نوامبر به طور کامل تمام می شود.

وی بیان کرد: در راستای آمادگی تیم های عملیاتی و پشتیبانی در پالایشگاه های مجتمع، رزمایش ها و رزمایش های خوبی انجام شده و تیم های عملیاتی در مواقع اضطراری آمادگی خوبی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.