افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

بر اساس تجزیه و تحلیل احساسات، بیت کوین، دوج کوین و چین لینک دارای پتانسیل صعودی هستند

  • کد خبر : 408497
بر اساس تجزیه و تحلیل احساسات، بیت کوین، دوج کوین و چین لینک دارای پتانسیل صعودی هستند

بازار ارزهای دیجیتال همچنان تحت تاثیر نوسانات شدید قرار دارد و در این بین بیت کوین (BTC)، لینک زنجیره (LINK) و دوج کوین (DOGE) در مرکز توجه قرار دارند. دلیل این امر رشد چشمگیر این توکن ها در معیارهای کلیدی مانند فعالیت شبکه و حجم معاملات است طبق داده‌های پلتفرم Sentiment، ارزش کل بازار کریپتو […]

بازار ارزهای دیجیتال همچنان تحت تاثیر نوسانات شدید قرار دارد و در این بین بیت کوین (BTC)، لینک زنجیره (LINK) و دوج کوین (DOGE) در مرکز توجه قرار دارند. دلیل این امر رشد چشمگیر این توکن ها در معیارهای کلیدی مانند فعالیت شبکه و حجم معاملات است

طبق داده‌های پلتفرم Sentiment، ارزش کل بازار کریپتو رو به کاهش است و این موضوع با افت گسترده بازار سهام همگام شده است. در این بین بیت کوین به عنوان رهبر بازار، Chainlink با عملکرد قوی در بازار قراردادهای هوشمند و Dogecoin با محبوبیت روزافزون پتانسیل خوبی برای افزایش قیمت دارند.

قدرت بیت کوین، چین لینک و دوج کوین چیست؟

Sentiment Platform 10 ارز دیجیتالی را که دارای “Crowd Optimism” هستند بررسی کرده است. این اصطلاح به دارایی هایی اطلاق می شود که اکثر اعضای جامعه در مورد آن صحبت می کنند. در بالای لیست توکن هایی که حداقل 500 میلیون دلار ارزش دارند، می توانید لینک چین را ببینید.

ارائه دهنده خدمات Oracle ChinaLink اخیراً در خبرها قرار گرفته است و با معرفی قابلیت های جدید مرتبط با حریم خصوصی در پروتکل تراکنش CCIP خود، استاندارد جدیدی برای قابلیت همکاری ایجاد کرده است.

پست حساب Santiment در پلتفرم X در مورد پتانسیل رشد دارایی های مختلف
پست حساب مقدس در پلتفرم X در مورد پتانسیل رشد دارایی های مختلف

احساسات، علاوه بر China Link، از بیت کوین، شبکه Goat، Dogecoin، Ripple (XRP)، Pepe (PEPE)، FileCoin (FIL)، Shiba Ino (SHIB)، EigenLayer و Beam. (پرتو) نیز ذکر شده است.

در میان این توکن ها، بیت کوین اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با ممنوعیت بیت کوین توسط دولت هند و بحث های جنجالی مایکل سیلر در مورد نگهداری بیت کوین توسط بانک های بزرگ، این دارایی همچنان در صدر بحث های اجتماعی این هفته قرار دارد.

Dogecoin نیز در این هفته توجه سرمایه گذاران خرد را به خود جلب کرده است. انباشت نهنگ های DOGE و بحث های پیرامون راه اندازی ETF آن، احتمال روند صعودی این دارایی را در آینده افزایش داده است.

پیش بینی بازار: چه چیزی در فروشگاه وجود دارد؟

شایان ذکر است که بیت کوین همچنان استاندارد اندازه گیری ارزهای دیجیتال در این صنعت است. با توجه به روند ETF های بیت کوین نقطه ای، بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که این دارایی می تواند قبل از پایان سال جاری به بالاترین حد تاریخ (ATH) برسد.

به طور خاص، تحلیلگران پلتفرم برنشتاین پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین می‌تواند به این میزان برسد 220000 دلار پیش‌بینی جاه‌طلبانه دیگر این است که اگر این ارز دیجیتال الگوی صعودی طلا را تکرار کند، احتمال افزایش به سطح طلا وجود دارد. 230000 دلار مطرح کرده است

احساسات اجتماعی و انتظارات معامله گران در بازار علیرغم ابهامات موجود می تواند دارایی های مذکور را به سمت روند صعودی سوق دهد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-24 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.