افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

گوترش برای رهبران بریکس پیام فرستاد

  • کد خبر : 408473
گوترش برای رهبران بریکس پیام فرستاد

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در نشست سران بریکس در شهر کازان روسیه گفت: ما به صلح به طور کلی نیاز داریم. به گزارش ارشا آنلاین؛ وی تاکید کرد که ما به صلح در اوکراین نیاز داریم. صلح عادلانه مطابق با منشور ملل متحد، قوانین بین المللی و قطعنامه های مجمع عمومی سازمان ملل […]

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در نشست سران بریکس در شهر کازان روسیه گفت: ما به صلح به طور کلی نیاز داریم.

به گزارش ارشا آنلاین؛ وی تاکید کرد که ما به صلح در اوکراین نیاز داریم. صلح عادلانه مطابق با منشور ملل متحد، قوانین بین المللی و قطعنامه های مجمع عمومی سازمان ملل متحد.

دبیرکل سازمان ملل پیش از این خواستار آتش بس و صلح در غزه، لبنان، اوکراین و سودان شده بود. وی در مورد مردم غزه در روز چهارشنبه به وقت محلی گفت: مردمی که از ادامه محاصره اسرائیل در شمال غزه رنج می برند، به سرعت تمام ابزارهای موجود را برای بقای خود خسته می کنند.

دبیرکل سازمان ملل متحد بر رعایت قوانین بین المللی بشردوستانه تاکید کرد و تصریح کرد: غیرنظامیان باید محافظت شوند و بتوانند کمک های بشردوستانه دریافت کنند.

معاون سخنگوی سازمان ملل متحد همچنین اعلام کرد: دفتر هماهنگی امور بشردوستانه هشدار می دهد که فلسطینیان در شمال غزه با ادامه محاصره اسرائیل، رنج شدیدی را تجربه می کنند و سطوح وحشتناکی از مرگ، مجروحیت و ویرانی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش OCHA غیرنظامیان زیر آوار مدفون شده اند. بیماران و مجروحان بدون مراقبت های بهداشتی زندگی می کنند. خانواده ها کمبود غذا دارند. خانه هایشان ویران شده و نه سرپناهی دارند و نه جای امنی.

معاون سخنگوی سازمان ملل متحد گفت: ما بار دیگر خواستار ارسال سریع کمک های بشردوستانه به غیرنظامیان بدون هیچ مانعی هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.