افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

سقف مالیات در لایحه بودجه 1404 افزایش یافت.

  • کد خبر : 408387
سقف مالیات در لایحه بودجه 1404 افزایش یافت.

به گزارش خبرآنلاین، جبار کوچی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی، امروز همزمان با گرامیداشت هفته بیمه سلامت در اتاق جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی گیلان. سرویس بهداشت و درمان به نگرانی مردم از سلامت به دلیل سیاست های غلط اشاره کرد. وی بیان کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش خبرآنلاین، جبار کوچی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی، امروز همزمان با گرامیداشت هفته بیمه سلامت در اتاق جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی گیلان. سرویس بهداشت و درمان به نگرانی مردم از سلامت به دلیل سیاست های غلط اشاره کرد. وی بیان کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بدهی های میلیاردی در درمان مردم مواجه است در حالی که باید راهکار بهتری برای نهادینه شدن ارجاع و مراقبت اتخاذ شود. نظام پزشکی خانواده در جامعه

تسنیم در خبری نوشت: وی اظهار داشت: منابع کشور محدود و تعهدات فراوان است و در چنین شرایطی باید سازوکاری برای اصلاح این ساختارهای غلط طراحی شود. چالشی در این زمینه وجود داشته و اکنون نیز وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه 1404 سقف مالیات به 24 میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان برای کاهش فشار اقتصادی این عضو خانواده در نظر گرفته شده است. .سقف مالیات در لایحه بودجه 1404 افزایش یافت.

کوخاکی نژاد موضوع اصلی علوم پزشکی را سلامت دانست و بیان کرد: امروز در تامین تخت های درمانی دچار بحران هستیم و با بهره برداری از بیمارستان 421 تختخوابی رشت این محدودیت ها تا حدودی جبران می شود.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی نیز خدمت به مرگ را فلسفه وجودی اسلام و انقلاب دانست و اظهار داشت: وجود انقلاب را مدیون حضور پربرکت مردم هستیم. و می طلبد که تمام خدمات نظام و انقلاب معطوف و معطوف به خدمت به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در خدمت به مردم درنگ کرد، گفت: فرصت های خدمت اندک است و همه به این موفقیت نمی رسند به همین دلیل باید تلاش کنیم تا امنیت و سلامت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.