افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

هر آنچه باید در مورد سری جدید هری پاتر بدانید

  • کد خبر : 408381
هر آنچه باید در مورد سری جدید هری پاتر بدانید

Channing Dungy، مدیرعامل برادران وارنر می‌گوید: «مجموعه جدید هری پاتر قرار است نگاهی دقیق‌تر به آنچه در کتاب‌ها رخ داده است، بیندازد. بر اساس گزارش های صبحگاهی، سری جدید هری پاتر همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما رئیس برادران وارنر اخیرا اطلاعات جدیدی در مورد سریال موردانتظار فاش کرده است. به گزارش […]







Channing Dungy، مدیرعامل برادران وارنر می‌گوید: «مجموعه جدید هری پاتر قرار است نگاهی دقیق‌تر به آنچه در کتاب‌ها رخ داده است، بیندازد.



بر اساس گزارش های صبحگاهی، سری جدید هری پاتر همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما رئیس برادران وارنر اخیرا اطلاعات جدیدی در مورد سریال موردانتظار فاش کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از وراتی، چنیگ دانگی که به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه تلویزیونی برادران وارنر فعالیت می کند، در جشنواره فیلم کن درباره مجموعه جدید هری پاتر گفت: نویسندگان در حال کار بر روی فیلمنامه هستند. و امتحانات در بریتانیا است و ایرلند آغاز شده است. دانگی افزود: تلاش برای ساختن هری پاتر رویایی باورنکردنی بود. به‌عنوان کسی که از طرفداران بسیار کتاب‌ها هستم، از این فرصت استفاده کردم که عمیق‌تر در آنها تحقیق کنم. یک فیلم دو ساعته نمی تواند زیبایی این کتاب ها را نشان دهد. این دلیل سفر ما برای تجسم مجدد دنیای جادوگرانه هری پاتر است.”

در فراخوان تست بازیگری نقش اصلی این سریال، اعلام شده است که کودکان باید ساکن انگلستان یا ایرلند باشند و بین 9 تا 11 سال سن داشته باشند. برادران وارنر نیز اعلام کرده است که متعهد به استخدام بازیگران مختلف، و بازیگران می توانند بدون در نظر گرفتن قومیت، جنسیت، ناتوانی جسمی و نژاد در این آزمون شرکت کنند. کیسی بلوز، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی HBO مکس، در مورد پروژه جدید گفت. داد.”

طبق گزارش های متعدد، انتظار می رود این سریال در سال 1405 پخش شود، بنابراین طرفداران باید مدتی صبر کنند. خبر خوب برای طرفداران هری پاتر: این سریال قرار است یک دهه طول بکشد! بر اساس گزارش‌ها، هر کتاب دارای فصل جداگانه‌ای خواهد بود و درست مانند فیلم‌ها، برخی کتاب‌ها دارای دو فصل خواهند بود.

این بانوی انگلیسی برخلاف انتقاد شدید از جی کی رولینگ، نویسنده کتاب های هری پاتر، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال ایفای نقش خواهد کرد. مدیران برادران وارنر و شبکه های اچ بی او و مکس که این سریال را پخش خواهند کرد، درباره نقش جی که رولینگ در این سریال اعلام کرد، گفتند: اولویت ما کیفیت این سریال است، حضور رولینگ در سریال مشهود است. هری پاتر یک داستان مثبت در مورد عشق و پذیرش خود است، اما اولویت ما این است که جزئیات داستان را با دقت اجرا کنیم.

همچنین گزارش هایی از حضور ستاره های هری پاتر در این سری جدید وجود دارد. گری اولدمن بازیگر نقش سیریوس بلک بر روی فرش قرمز هفتاد و ششمین دوره جوایز امی اعلام آمادگی کرد که به دنیای هری پاتر بازگردد. این بازیگر فاش کرد که علاقه مند به ایفای نقش دامبلدور است، با این حال، گروه بازیگران هنوز با این بازیگر تماسی نداشته اند. گری اولدمن همچنین فاش کرد که نقش او در نقش سیریوس بلک در فیلم‌های هری پاتر بسیار مختصر بوده و جزئیات زیادی درباره زندگی این شخصیت حذف شده است.

هنوز خبری از حضور ستارگان اصلی فیلم های هری پاتر مانند دنیل رادکلیف، اما واتسون یا روپرت گرینت نیست. حضور این بازیگران قطعا به موفقیت سریال کمک می کند اما برخی دیگر معتقدند حضور این بازیگران باعث می شود تا بازیگران جوانی که برای ایفای نقش های اصلی انتخاب می شوند نتوانند بدرخشند و دیده شوند. پیش از این دنیل دادکلیف اعلام کرده بود که برای همیشه از دنیای هری پاتر خداحافظی کرده است.

رادکلیف درباره این سریال گفت: «تهیه‌کنندگان قطعاً تلاش می‌کنند از نو شروع کنند. تمام تلاش آنها بر روی ساختن دنیای هری پاتر خواهد بود، بنابراین یافتن نقشی مناسب برای هری پاتر قدیمی غیرممکن است. من دنبال نقشی در این سریال نیستم. برای تهیه کنندگان و بازیگران این سریال در سراسر جهان آرزوی موفقیت دارم و مشتاقانه منتظر تماشای این سریال در خانه هستم.”

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.