افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

شبکه اصلی Mantra راه اندازی شد

  • کد خبر : 408362
شبکه اصلی Mantra راه اندازی شد

شبکه اصلی MANTRA به طور رسمی با هدف افزایش امنیت و ارائه جوایز برای بلاک چین راه اندازی شد. به گفته اسمارتک نیوز، کاربران می توانند با قرار دادن توکن OM (OM) در این اکوسیستم شرکت کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. راه اندازی شبکه اصلی Mantra 2024 سال مثبتی برای مانترا بوده […]

شبکه اصلی MANTRA به طور رسمی با هدف افزایش امنیت و ارائه جوایز برای بلاک چین راه اندازی شد.

به گفته اسمارتک نیوز، کاربران می توانند با قرار دادن توکن OM (OM) در این اکوسیستم شرکت کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

راه اندازی شبکه اصلی Mantra

2024 سال مثبتی برای مانترا بوده است. به طوری که این شبکه بیش از 25 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است. توکن OM نیز در این سال شاهد رشد تصاعدی بود.

نقش OM Token در اکوسیستم Mantra’s Real World Asset (RWA) حیاتی است. با راه‌اندازی شبکه اصلی، کاربران اکنون می‌توانند توکن OM را برای ایمن کردن شبکه و کسب جوایز شرط‌بندی در زنجیره به اشتراک بگذارند.

جان پاتریک مولین، مدیر عامل Mantra در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که شبکه اصلی خود را راه اندازی کنیم و به طور رسمی از صنایع، شرکا و پروژه هایی که می خواهند با ما همکاری کنند و آینده دارایی های دنیای واقعی را بسازند، استقبال می کنیم.

با این حال، با وجود راه اندازی شبکه اصلی در روز چهارشنبه، قیمت توکن OM (OM) در چند روز گذشته کاهشی بوده است. در 24 ساعت گذشته، این توکن در حال حاضر 0.51 درصد کاهش قیمت داشته است 1.40 دلار معامله می شود.

Mantra Price - منبع: BINCrypto
قیمت مانترا – منبع: BIN Crypto

صنعت توکن سازی دارایی در دنیای واقعی امسال به طور قابل توجهی گسترش یافته است. توکن‌های RWA تقریباً 0.33٪ آنها کل بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهند و ارزش کل بازار آنها تقریباً می باشد 7.75 میلیارد دلار است

مانترا بزرگترین بازیگر در این بخش از نظر ارزش بازار است 1.2 میلیارد دلاربعد از ONDO قرار دارد.

همچنین، علاقه به نمادسازی دارایی های واقعی از سوی بازیگران نهادی در صنایع مختلف در حال افزایش است. اخیرا، Legal & General، یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری و مستمری مستقر در لندن با 1.5 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت برنامه های خود را برای ورود به اکوسیستم RWA اعلام کرده است.

اگر این تلاش موفقیت آمیز باشد، Legal & General به شرکت هایی مانند Ripple Labs می پیوندد که قبلاً کاوش اوراق قرضه بلندمدت توکن شده، صندوق های بازار پول و سایر ابزارهای مالی را آغاز کرده اند.

همچنین، State Street، یک شرکت خدمات مالی بزرگ مستقر در ایالات متحده، آزمایش اوراق قرضه توکن شده و وجوه بازار پول را نیز آغاز کرده است. این رویدادها نشان دهنده پذیرش فزاینده فناوری بلاک چین در امور مالی سازمانی است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-24 16:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.