افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

آینده اصفهان به فناوری بستگی دارد

  • کد خبر : 408346
آینده اصفهان به فناوری بستگی دارد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه «دومین رویداد ملی هوش مصنوعی» اظهار داشت: هوش مصنوعی علمی است که نمی توان آن را به عنوان یک غایت تصور کرد، زیرا طراحی شده است. آینده وی ادامه داد: هوش مصنوعی را فناوری فرافکنی می […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه «دومین رویداد ملی هوش مصنوعی» اظهار داشت: هوش مصنوعی علمی است که نمی توان آن را به عنوان یک غایت تصور کرد، زیرا طراحی شده است. آینده

وی ادامه داد: هوش مصنوعی را فناوری فرافکنی می نامند زیرا نمی دانیم در آینده به کجا می رسد، بنابراین نیاز به یک نقشه راه متخصص، تخصصی، دقیق و روشن داریم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: حضور ما در این آیین برای افتتاح رویداد هوش مصنوعی نیست، بلکه برای رونمایی از اصفهان آینده که مبتنی بر فناوری خواهد بود به اصفهان آمده ایم.

افشین برخی از توانمندی ها و استعدادهای استان اصفهان را برشمرد و افزود: امروز باید تصمیم بگیریم تا اصفهان را که قرار است قطب فناوری و فناوری کشور باشد و اتفاقات امروز مقدمه ای برای موفقیت های آینده اصفهان باشد، نمایان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اقتدار علمی لازم است علم و کسانی که می توانند در این زمینه گرد هم آیند دور هم جمع شوند تا با همدلی و رفاقت گام های بلندی برداشته شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: بسیار خوشحالم که پایان نامه دکتری استاندار اصفهان با موضوع شهر دانش بنیان با مطالعه موردی استان اصفهان بود.

وی ادامه داد: بنابراین کارآفرینان و فناوران استان اصفهان باید خوشحال باشند که استانداری برای این استان منصوب شده که مسائل فناوری، دانش و کارآفرینی را به خوبی بشناسد و درک کند.

دانش بانیان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان خاطرنشان کرد: دانش، فناوری و هوش مصنوعی باید در زندگی مردم احساس شود و شهر علم و تحقیقات اصفهان می تواند در این زمینه نقش آفرینی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.