افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

امضای تفاهم نامه احداث مدرسه 4 کلاسه در روستای قونجان توسط یک موسسه خیریه – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408339
امضای تفاهم نامه احداث مدرسه 4 کلاسه در روستای قونجان توسط یک موسسه خیریه – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل خاتمی، صبح روز پنجشنبه جمعی از خبرنگاران تفاهم نامه ای برای یک مدرسه چهار کلاسه در روستای خاتمی منعقد کردند. گونجان گزارش داد و اظهار داشت: آقای پرهیزکار پیشکسوت مدرسه سازی بر تعهد خود به ساخت مدرسه دوم مهر تایید زد. وی ادامه داد: پرهیزکار یکی از خوش فکران با […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل خاتمی، صبح روز پنجشنبه جمعی از خبرنگاران تفاهم نامه ای برای یک مدرسه چهار کلاسه در روستای خاتمی منعقد کردند. گونجان گزارش داد و اظهار داشت: آقای پرهیزکار پیشکسوت مدرسه سازی بر تعهد خود به ساخت مدرسه دوم مهر تایید زد.

وی ادامه داد: پرهیزکار یکی از خوش فکران با انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه 4 کلاسه بار دیگر ثابت کرد که فداکار دانش آموزان است.

خاتمی گفت: این خوب نیست. این ایده خوبی است وی پیش از این با ساخت مدرسه در روستای اومانجان گام بلندی در توسعه آموزش و پرورش برداشته بود که این بار نیز با ساخت مدرسه دوم در همین روستا قول ارتقای سطح علمی و آموزشی را داد. علامت جامعه داد

معاون برنامه ریزی و توسعه تشکل های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه ادامه داد: این کار خیر مدرسه ساز نه تنها به دانش آموزان روستای امينجانج فرصت تحصيل در محيطي مناسب و در عين حال الگويي براي ديگر خيرين ارزشمند شده است.

وی افزود: شما با ایفای مسئولیت اجتماعی خود نشان دادید که خیرخواهی می تواند تحول بزرگی در جامعه ایجاد کند و تکرار این اقدام خیرخواهانه نشان دهنده تعهد عمیق شما به تحصیل و آینده فرزندان این مرز و بوم است.

گفتنی است حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و به ویژه استان خراسان جنوبی با رویکرد مردم محوری و بهره گیری از ظرفیت خیرین گام های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته است. فضاهای آموزشی و شرایط تسهیلات جدید نیز برای حمایت از خیرین خیرخواه و تسهیل در ساخت مدارس فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.