افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

خبر فرماندهی کل ارتش درباره انسداد مرزها.

  • کد خبر : 408308
خبر فرماندهی کل ارتش درباره انسداد مرزها.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: طرح انسداد مرزها با تمام قوا در حال انجام است و به برکت این طرح علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی از ورود و خروج غیرقانونی مرزها جلوگیری می شود. از حمل و نقل کالا، نیروی کار و سوخت نیز جلوگیری خواهد شد. اطلاع […]

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: طرح انسداد مرزها با تمام قوا در حال انجام است و به برکت این طرح علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی از ورود و خروج غیرقانونی مرزها جلوگیری می شود. از حمل و نقل کالا، نیروی کار و سوخت نیز جلوگیری خواهد شد.

اطلاع رسانی کند جریان جدید; امیر سرتیپ امیر یوسف قربانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در بازدید از طرح کمک های مردمی نیروی زمینی ارتش در گناباد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرای طرح های محرومیت زدایی را در دستور کار خود دارد. همه استان های کم برخوردار و در این سال ها خدمات ارزشمندی برای هموطنان در مناطق مرزی فراهم کرده است.

وی در نشست مسئولان استانی با اشاره به حمایت های نیروی زمینی ارتش در عرصه کمک های مردمی در سطح کشور گفت: نیروی زمینی ارتش در تمام حوادث گذشته در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است. سال به ویژه با اجرای طرح های کمک های مردمی و شعار «ارتش فدای ملت» به درستی محقق شده است.

امیر سرتیپ قربانی در ادامه به اجرای طرح انسداد مرزی در مرزهای شمال شرق کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح محاصره مرزی به شدت در حال انجام است از طریق این طرح علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی، از ورود و خروج غیرقانونی کالا، نیروی کار و سوخت نیز جلوگیری می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان ارتش در شهرستان گناباد گفت: متناسب با نیاز جمعیت این شهرستان یک دستگاه سیار کلینیک کلینیک دندانپزشکی با تمامی امکانات و کادری مجرب جهت ارائه خدمات. درمانگاهی در این منطقه ایجاد شده و در حال حاضر خدمات ارزنده ای به مردم منطقه ارائه می دهد و بنا به درخواست مسئولان استانی این درمانگاه در شهرستان گناباد مستقر خواهد شد. تا پایان ماموریت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.