افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

کامالا هریس: کشتار غیرنظامیان فلسطینی “غیرقابل قبول” است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408276
کامالا هریس: کشتار غیرنظامیان فلسطینی “غیرقابل قبول” است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که باید برای دستیابی به «راه حل دو دولتی» تلاش کرد. به طوری که اسرائیلی ها و فلسطینی ها از امنیت و حق تعیین سرنوشت برخوردار شوند. هریس در گفت‌وگو با […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که باید برای دستیابی به «راه حل دو دولتی» تلاش کرد. به طوری که اسرائیلی ها و فلسطینی ها از امنیت و حق تعیین سرنوشت برخوردار شوند.

هریس در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان گفت: «فرصتی برای پایان دادن به جنگ و بازگرداندن گروگان‌ها و همچنین ارائه کمک‌های بشردوستانه به فلسطینی‌ها در پی مرگ یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس وجود دارد». .

دولت آمریکا حامی اصلی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه است و به صورت روزانه تسلیحات نظامی در اختیار این رژیم قرار می دهد، اما کمالا هریس در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی در غزه رخ داده است. “غیرقابل قبول” است.

به گزارش الجزیره، هریس در این مصاحبه از پاسخ به این سوال که آیا بیشتر از رقیب جمهوریخواه و رئیس جمهور سابق خود، دونالد ترامپ، از رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد، خودداری کرد.

وقتی از هریس پرسیده شد: «آیا فکر می‌کنی بیشتر از دونالد ترامپ طرفدار اسرائیل می‌شوی؟» او به جای پاسخ به این سوال، از ترامپ انتقاد کرد و گفت که از رهبران مستبدی مانند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تمجید کرده است. هریس یک دقیقه پاسخ داد اما اشاره ای به رژیم صهیونیستی نکرد.

از سوی دیگر، ترامپ با افتخار به تماس های تلفنی روزانه خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت جورجیا با وی “روابط بسیار خوبی” دارد.

ترامپ گفت: «بی بی (نام مستعار نتانیاهو) دیروز با من تماس گرفت و او روز قبل با من تماس گرفت… ما رابطه بسیار خوبی داریم.

رئیس جمهور پیشین متعهد شد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده با سران رژیم صهیونیستی همکاری نزدیک تری داشته باشد و گفت: با آنها همکاری بسیار نزدیک خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.