افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

طرح ساماندهی معتادان در ترنس در تهران اجرا می شود

  • کد خبر : 408235
طرح ساماندهی معتادان در ترنس در تهران اجرا می شود

به گزارش رکنا، جلسه اجتماعی منطقه 11 با حضور سید محمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و انجمن های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد موسوی شهردار تهران در سالن اجتماعات منطقه یک این منطقه برگزار شد. منطقه 11 و برخی از مقامات ارشد شهری و انتظامی. سید محمد نقیب در جلسه ستاد منطقه 11 با اشاره […]

به گزارش رکنا، جلسه اجتماعی منطقه 11 با حضور سید محمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و انجمن های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد موسوی شهردار تهران در سالن اجتماعات منطقه یک این منطقه برگزار شد. منطقه 11 و برخی از مقامات ارشد شهری و انتظامی.

سید محمد نقیب در جلسه ستاد منطقه 11 با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع آسیب های اجتماعی اذعان داشت: شهرداری تهران در سه سال گذشته دوران طلایی رسیدگی به آسیب های اجتماعی و ساماندهی را پشت سر گذاشته است. افراد آسیب دیده اجتماعی

وی کاهش آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران را جای تقدیر دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری این افتخار را دارد که بگوید کلنی های آسیب رسان و محل تجمع معتادان متجاهر دیگر مانند گذشته وجود ندارد و کار به جایی رسیده است که به دستور دکتر زاکانی شهردار تهران برگزار شد. به شهرهای اقماری هم کمک می کنیم. در چند مورد در این پنج ماه کمک هایی به شهرهایی مانند اسلامشهر شده است و این نشان می دهد که از نظر ساماندهی آسیب های اجتماعی به بلوغ رسیده ایم و اکنون باید مراحل پیشرفت را طی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی و انجمن ها با اشاره به برخی دیگر از اقدامات در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: اقدامات خوبی در زمینه ساماندهی کودکان کار و خیابان به ویژه در تقاطع ها انجام شده است که برای آنها ملموس و قابل مشاهده است. شهروندان . علاوه بر این، چندین اقامتگاه و خانه سالمندان فعال برای اسکان آسیب دیدگان اجتماعی در پایتخت داریم که 100 درصد افزایش یافته است.

نقیب ادامه داد: همه خدمات ارائه شده اما ماجرا تمام نشده و این چرخه رام نشدنی آسیب اجتماعی ادامه دارد و باید تلاش کنیم مددجویان را از چرخه آسیب خارج کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و تشکل های اجتماعی شهرداری تهران، وی از ویژه برنامه سازمان خدمات و تشکل های اجتماعی با موضوع تراجنسیتی ها افزود: در خصوص تراجنسیتی ها صحبت هایی با دکتر زاکانی انجام شد و مقدماتی انجام شد. جلسه برگزار شد. و امیدواریم طرح ساماندهی معتادان تراجنسیتی به زودی اجرایی شود و به مراکز تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعی و تعاون منتقل شوند.

نقیب اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما درمانگاه سیار در میادین مهم تهران در منطقه 11 ایجاد شده است که در میدان راه آهن شاهد درمانگاه سیار هستیم و امیدواریم همکاران ما در این منطقه مانند در مناطق دیگر، ما سعی خواهیم کرد اطمینان حاصل کنیم که هیچ اتفاقی مانند سه سال گذشته رخ نمی دهد. آسیب های اجتماعی به دلیل سرما در خیابان نمی میرد و امسال نیز شاهد آن خواهیم بود و برای این امر لازم است همکاران ما نداشته باشند. شب های آرام و مثل همیشه شبانه روز برای ساماندهی آسیب های اجتماعی در روزهای سرد آینده تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.