افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

نهنگ های بیت کوین به بالاترین سطح خود از ژانویه 2021 رسیده اند

  • کد خبر : 408203
نهنگ های بیت کوین به بالاترین سطح خود از ژانویه 2021 رسیده اند

تعداد نهنگ های بیت کوین از آن زمان به بالاترین حد خود رسیده است ژانویه 2021 رسیده است این افزایش قابل توجه در تعداد کیف پول هایی که حداقل 1000 بیت کوین در تصرف، نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران بزرگ این ارز دیجیتال است. به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال […]

تعداد نهنگ های بیت کوین از آن زمان به بالاترین حد خود رسیده است ژانویه 2021 رسیده است این افزایش قابل توجه در تعداد کیف پول هایی که حداقل 1000 بیت کوین در تصرف، نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران بزرگ این ارز دیجیتال است.

به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات شدید برعکس، حضور جسورانه نهنگ های بیت کوین می تواند نشانه ای از این باشد روند صعودی در آینده be تحلیلگران معتقدند که این انباشت بیت کوین می تواند عاملی کلیدی در حمایت از قیمت و بهبود چشم انداز بازار بازی نقش

بررسی فعالیت نهنگ های بیت کوین

داده های ردیابی شده توسط پلت فرم گلاسنود و آندره دراگوشرئیس تحقیقات اروپا در این شرکت به صورت بیتینشان می دهد که تعداد نهنگ های بیت کوین در اوایل این هفته به سطح 1678 نفر این بالاترین میزان از ژانویه 2021 است.

تجمع دارندگان بزرگ، همراه با پذیرش ابزارهای جایگزین، به ویژه ETF های بیت کوین فهرست شده در ایالات متحده، نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران به چشم انداز قیمت بیت کوین است.

نهنگ ها آدرس های کیف پولی هستند که حداقل 1000 بیت کوین را در خود جای می دهند. فعالیت نهنگ از نزدیک نظارت می شود. زیرا این توانایی را دارند که بر نقدینگی و قیمت ها در بازار تاثیر زیادی بگذارند.

حساب آندره دراگوش در پلتفرم X درباره فعالیت اخیر نهنگ ها پست می کند
پست حساب آندره دراگوش در پلتفرم X درباره فعالیت اخیر نهنگ ها

طبق داده های شرکت CryptoQuant، با نزدیک شدن به قیمت بیت کوین سطح 70000 دلارسرعت و میزان انباشت سرمایه گذاران خرد کاهش یافته است. تحلیلگران این پایگاه تحلیلی اعلام کردند:

در 30 روز گذشته، دارایی های سرمایه گذاران کوچک، تنها به اندازه 1000 بیت کوین افزایش یافته است که نسبت به آمار گذشته روند کندی داشته است.

آنها افزودند:

از ابتدای سال 2024، ملک سرمایه گذاران بزرگ (کسانی که بین 1 تا 10 هزار بیت کوین دارند) سریعتر از اموال سرمایه گذاران خرد رشد کرده است تا به امروز، دارایی های صاحب خرده فروشی بالغ بر 30000 بیت کوین رشد کرده است، در حالی که دارایی های دارندگان بزرگ به 173000 بیت کوین افزایش یافته است

در زمان نوشتن این مقاله، قیمت بیت کوین است محدوده 67160 دلار معامله می شود و تنها حدود 10 درصد با آخرین بالاترین سطح بالای 73800 دلار فاصله دارد. قیمت این دارایی در روز دوشنبه به طور موقت از سطح 69000 دلار گذشت، اما چون رشد شاخص دلار و بازده اوراق قرضهروند صعودی خود را از دست داد.

برخی تحلیلگران بر این باورند که افزایش بازده اوراق قرضه در بلندمدت تاثیر منفی بر دارایی های پرریسک خواهد داشت. نخواهد داشت و مسیر ممکن برای بیت کوین افزایش بیشتر همچنین معاملات اختیار معامله در صرافی برجسته Deribit را نشان می دهد سطوح 80000 و 100000 دلارینکات کلیدی برای بقیه سال در نظر گرفته می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-24 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.