افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

راننده زحمتکش عزرائیل را رانندگی کرد / قتل در بزرگراه

  • کد خبر : 408194
راننده زحمتکش عزرائیل را رانندگی کرد / قتل در بزرگراه

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو در گزارشی اخیراً گفت: ششم مهرماه سال جاری مفقودی مرد میانسالی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گزارش شد و تحقیقات پلیسی برای یافتن وی آغاز شد. وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد فقدانی به قصد جابجایی مسافر با یک دستگاه سمند سورن فردی را از […]

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو در گزارشی اخیراً گفت: ششم مهرماه سال جاری مفقودی مرد میانسالی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گزارش شد و تحقیقات پلیسی برای یافتن وی آغاز شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد فقدانی به قصد جابجایی مسافر با یک دستگاه سمند سورن فردی را از جلوی راه آهن زنجان به یکی از استان های مرکزی منتقل کرده و به وی تحویل داده است. طی تماس تلفنی مسیر، مقصد و زمان بازگشت را به همسرش اطلاع داد، اما پس از این تماس از مقصد وی اطلاعی در دست نیست.

این افسر پلیس ادامه داد: با تحقیقات فنی و میدانی کارآگاهان و بررسی مسیر خودرو، هویت سرنشین مربوط به این پرونده و استقرار وی در استان البرز تایید شد.

آدینه لو افزود: با اعزام تیمی از ماموران مخفیگاه متهم در منزل مادرش شناسایی و در یک عملیات از پیش طراحی شده بلافاصله این متهم دستگیر و در بازرسی از منزل و اموال شخصی وی مدارک هویتی مفقودی کشف شد. . تلفن همراه و سوئیچ خودرو پیدا شد. سمند سورن.

رئیس فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به ثبت دو مورد دزدی وی در پرونده این متهم عنوان کرد: متهم بازداشت شده بلافاصله تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت. قتل راننده به سرقت خودرو و وسایلش اعتراف کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های انجام شده، محل رها شدن جسد راننده در جاده غدیر بررسی و مقتول پیش از این توسط ماموران آگاهی شهرستان “ملارد” کشف و در اختیار کارآگاهان استان قرار گرفت. پلیس اطلاعات

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.