افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

ترامپ با 2 درصد از هریس جلوتر است

  • کد خبر : 408187
ترامپ با 2 درصد از هریس جلوتر است

آفتاب نیوز: بر اساس آخرین نظرسنجی ملی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور از «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات ها پیشی گرفت. حزب در انتخابات 5 نوامبر (15 نوامبر). درصد جلوتر است. این نظرسنجی که توسط وال استریت ژورنال […]

آفتاب نیوز:

بر اساس آخرین نظرسنجی ملی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور از «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات ها پیشی گرفت. حزب در انتخابات 5 نوامبر (15 نوامبر). درصد جلوتر است.

این نظرسنجی که توسط وال استریت ژورنال انجام شد، نشان داد که 47 درصد از رای دهندگان آمریکایی ترامپ را انتخاب می کنند، در حالی که 45 درصد به هریس رای می دهند. علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که 52 درصد از رای دهندگان عملکرد ترامپ در دوران ریاست جمهوری ایالات متحده و تنها 42 درصد از عملکرد هریس به عنوان معاون رئیس جمهور تایید کردند.

این نظرسنجی از 19 تا 22 اکتبر بین 1500 رای دهنده انجام شد و میزان خطای آن 2.5 درصد بود.

نظرسنجی دیگری که توسط فایننشال تایمز منتشر شد، نشان می‌دهد که ترامپ از هریس به عنوان نامزدی که بیشتر آمریکایی‌ها به اقتصاد اعتماد دارند، برتر است. این نظرسنجی نشان داد که 44 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده گفتند که بیشتر به ترامپ برای مدیریت اقتصاد اعتماد دارند، در حالی که 43 درصد هریس را انتخاب کردند.

با این حال، به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هریس بهتر از ترامپ که نماینده بهتری برای منافع شرکت های بزرگ و افراد ثروتمند به حساب می آید، منافع اقتصادی طبقه متوسط ​​و کسب و کارهای کوچک را نمایندگی می کند.

به گفته پاسخ دهندگان فایننشال تایمز، منبع اصلی نگرانی مالی برای آنها افزایش قیمت ها و همچنین سطح درآمد، هزینه های اجاره و هزینه های مراقبت های بهداشتی است.

این نظرسنجی از 17 تا 21 اکتبر بین 1007 رای دهنده به صورت آنلاین انجام شد و حاشیه خطای آن 3.1 درصد بود.

این نظرسنجی در حالی انجام شد که کمتر از دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده است که در آن کامالا هریس و دونالد ترامپ در رقابتی تنگاتنگ قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.