افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

بانک مرکزی انگلیس مدیران خود را اخراج می کند

  • کد خبر : 408175
بانک مرکزی انگلیس مدیران خود را اخراج می کند

در یادداشتی که روز چهارشنبه توسط رویترز منتشر شد، جورج ال هادری، مدیر عامل بانک انگلیسی HSBC، به کارمندان خود گفت که برخی از مدیران ارشد این بانک باید برای اخراج کارکنان آماده شوند. الهادری پس از اعلام یکی از بزرگ‌ترین بازسازی‌های بانک در سال‌های اخیر گفت: «با منطقی‌سازی پست‌های ارشد مازاد بر کار، برخی […]

در یادداشتی که روز چهارشنبه توسط رویترز منتشر شد، جورج ال هادری، مدیر عامل بانک انگلیسی HSBC، به کارمندان خود گفت که برخی از مدیران ارشد این بانک باید برای اخراج کارکنان آماده شوند.

الهادری پس از اعلام یکی از بزرگ‌ترین بازسازی‌های بانک در سال‌های اخیر گفت: «با منطقی‌سازی پست‌های ارشد مازاد بر کار، برخی از همکاران ما با اخراج مواجه خواهند شد.»

این بانک روز سه‌شنبه اعلام کرد که برخی از فعالیت‌های خود را ادغام کرده و دفاتر خود را به شرق و غرب تقسیم می‌کند، زیرا الهادری تمرکز مدیریت خود را بر “این وام‌دهنده” متمرکز می‌کند و عملکردهای مدیریتی همپوشانی را برای کاهش هزینه‌ها در آسیا حذف می‌کند.

یکی از سخنگویان HSBC محتوای این یادداشت را تایید کرد اما از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد. این یادداشت قبلا توسط بلومبرگ گزارش شده بود.

الهادری به کارمندان گفت: «تیم مدیریت در روزهای آینده زمان بیشتری را با شما می‌گذراند تا این تغییرات را با جزئیات بیشتر توضیح دهد و به شما این فرصت را بدهد که سؤالات خود را بپرسید.

HSBC عملیات خود را به چهار خط تجاری تقسیم کرده است: انگلستان، هنگ کنگ، بانکداری شرکتی و نهادی و بانکداری ثروت.

این تغییر ساختار به دنبال حرکت مشابهی توسط بانک بارکلیز در اوایل سال جاری صورت گرفت که تجارت خود را به پنج واحد تقسیم کرد. مدیرعامل این بانک همچنین تاکید کرد: این اقدام به شفاف‌تر شدن عملکرد هر واحد کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.