افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

به سیستم دفاعی تادح اعتماد نکنید، آنها لوله هستند/هشدار فرمانده ارتش به آمریکایی ها!

  • کد خبر : 408172
به سیستم دفاعی تادح اعتماد نکنید، آنها لوله هستند/هشدار فرمانده ارتش به آمریکایی ها!

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه 12 آبان ماه در اولین کنگره سراسری 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه با بیان اینکه شادی ما برای جهاد می گذرد، اظهار کرد: ما در راه جهاد هستیم. : تا زمانی که شمشیرها در دست است، […]

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه 12 آبان ماه در اولین کنگره سراسری 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه با بیان اینکه شادی ما برای جهاد می گذرد، اظهار کرد: ما در راه جهاد هستیم. : تا زمانی که شمشیرها در دست است، جوانی ماست و تا زمانی که سنگ های جهاد بر پیشانی جوانان ما بسته است، تا زمانی که پدران و مادران، پسران خود را به رفتن به میدان جنگ تشویق می کنند، تا زمانی که همسران. منتظر تلاش همسران خود باشید و تا زمانی که فرزندان خانواده نبود پدر را تحمل کنند، این کشور و هر ملتی با این خصوصیات هرگز آسیب نخواهد دید.

وی افزود: شکست از آن ملتی است که از جنگ روی برگرداند و به دشمن پشت کند و از شکوه ظاهری دشمن بیمناک باشد، شکست از آن ملتی نیست که جهاد را در آغوش بگیرد و جوانانش بر یکدیگر پیشی بگیرند جهاد و شهادت».

سردار سلامی با اعلام اینکه شهدای ما این گونه بودند و از رویارویی با دشمن هراسی نداشتند و با شور شهادت به نبرد با دشمن رفتند، گفت: امروز این شور شهادت به جبهه مقاومت و سخت ترین ها منتقل شده است. مشکلات وجود دارد. مقاومت انسانی در غزه و لبنان کار را برای مردم آسان کرده است. امروز در آن سرزمین، شبانه روز، جلوه های تازه ای از عظمت ایمان مردم را می بینیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اگرچه خانه‌ها را ویران می‌کند و کودکان و زنان بی‌دفاع را می‌کشد و به عنوان سند پیروزی خود به جهانیان منتقل می‌کند، اما در سوی دیگر این جبهه افرادی هستند که مقاومت و مقاومت را آموزش می‌دهند. . به تمام دنیا

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در حال نابودی است، تاکید کرد: وقتی قدرتی بخواهد سقوط کند در حالت عادی زمینه و شرایط را برای فروپاشی آن فراهم می کند. امروز رژیم صهیونیستی به تدریج در حال حفاری قبرستانی است که وی در آن دفن خواهد شد، زیرا این یک سنت الهی است که هیچ حکومتی مبتنی بر ظلم و ستم نمی تواند زنده بماند.

سلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی باید ابتدا تنفر سیاسی در جهان ایجاد کند تا مشروعیت آن در دنیای سیاست به کلی از بین برود. امروز این رژیم منفورترین و منزوی ترین نظام سیاسی جهان است و هیچ مرجع سیاسی جز حامیانش ندارد. ، آمریکای جنایتکار، می خواهد به این سرزمین سفر کند.

فرمانده کل سپاه گفت: هیچ مسئول سیاسی برای سفر به سرزمین های اشغالی رقابت نمی کند و قدم گذاشتن در این سرزمین ها را شرم آور می داند و امروز نمی توانند ورزشکاران خود را به جایی بفرستند، هیچکس به مسئولان خود اجازه ورود نمی دهد. “. سرزمین‌هایشان.» جهان دیگر رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و این رژیم مشروعیت خود را از دست داده است.

و افزود: این رژیم فکر می کند هر چقدر هم بکشد هیچ اتفاقی نمی افتد. اگر به نقاط ضعف آن نگاه کنید، می بینید که در لبه پرتگاه است، همه مردمی که در نزدیکی این رژیم زندگی می کنند می خواهند آن را از بین ببرند.

سلامی ادامه داد: این سخنرانی را به رژیم صهیونیستی می دهیم تا نگاهی به عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما بیندازد و ببیند آیا می تواند در مقابل عملیات فتح المبین دیگر مقاومت کند یا خیر. اگر موتور عملیات زمینی روشن شود، آیا می تواند از مقیاس عملیات ما در بیت المقدس در سال 61 فرار کند؟ رژیمی که با عملیات در هم می شکند، نباید به موفقیت های دروغینی که با کشتن کودکان و زنان بی دفاع به دست می آید، افتخار کند. این موفقیت نیست، بدبختی است.

فرمانده سپاه گفت: امروز جوانان لبنان و فلسطین با این گروه خبیث مخالفت می کنند و باید مطمئن باشند که جوانان جهان اسلام به آنها خواهند پیوست و با این رژیم مقابله خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پوسیده و فرسوده است. متکی بر چندین پرتاب کننده موشک ضد موشک است. او معتقد است که این پرتابگرها یک رژیم را از یک جنگ بزرگ نجات خواهند داد، اما او در اشتباه است. همانطور که تیرها و پیکان ها در عملیات “قول صادقانه 2” شکست خوردند، وزغ ها نیز شکست خواهند خورد. به این لوله های تاد اعتماد نکنید، آنها محدود هستند. شما به قدرت محدودی وابسته هستید که تمام خواهد شد. هرچه بیشتر شلیک کنید، دشمنان شما بیشتر شلیک خواهند کرد. شما نمی توانید در این داستان برنده شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

سرلشکر سلامی گفت: کشور کوچکی که 98 درصد اقتصادش به دریا وابسته است باید بیشتر فکر کند. تصمیمات غیرمجاز می تواند با شتاب عجیبی باعث سقوط یک رژیم شود.

وی افزود: آمریکایی ها نیز اشتباه می کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایات این رژیم مرتبط می کنند و در بین ملت ها منفور و منزوی شده اند. این تمام چیزی است که باقی مانده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش اول سخنان خود با اشاره به نقش مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس گفت: مردم هر کشوری از طبیعت آن کشور الهام می گیرند و مردم کرمانشاه چون ارتفاعات این دیار سربلندند و چون صخره هایش استوار و مقاوم و چون دشت های زیبا و سرسبزی طراوت بخش.

وی افزود: مردم کرمانشاه مظهر جوانمردی، غیرت و تعصب نسبت به دین و میهن خود هستند. مردم این کشور در سخت ترین لحظات جنگ خاک خود را رها نکردند و از کشور دفاع کردند و تقدیم قریب به 10 هزار شهید گواه روشنی بر صداقت وعده های این مردم است.

سلامی گفت: قبل از جنگ تحمیلی مردم اهل سنت این کشور شجاعانه با توطئه های تجزیه طلبانه مقابله کردند و حماسه پاوه را به وجود آوردند. در دوران دفاع مقدس با جان و دل از کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: بزرگداشت این کنگره نشان می دهد که مردم ما همچنان با شهدا زندگی می کنند و راه آنها را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: خانواده شهدا جوانان خود را که ثمره زندگی آنها بود تقدیم اسلام کردند و این رشادت و فداکاری آنها وصف ناپذیر است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.