افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

کاهش قیمت خودروهای وارداتی بازار داخلی همچنان در رکود است

  • کد خبر : 408147
کاهش قیمت خودروهای وارداتی بازار داخلی همچنان در رکود است

به گزارش بازار، اسد کرمی امروز (پنجشنبه) در گفت وگویی درباره وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: این روزها شاهد گسترش خرید و فروش محموله های خودروهای وارداتی از جانبازان و خودروهای وارداتی با آپشن ها و امکانات جدید هستیم. کیفیت بالایی دارند. این مشکل باعث ایجاد رقابت و کاهش قیمت شده است. این رئیس اتحادیه […]

به گزارش بازار، اسد کرمی امروز (پنجشنبه) در گفت وگویی درباره وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: این روزها شاهد گسترش خرید و فروش محموله های خودروهای وارداتی از جانبازان و خودروهای وارداتی با آپشن ها و امکانات جدید هستیم. کیفیت بالایی دارند. این مشکل باعث ایجاد رقابت و کاهش قیمت شده است.

این رئیس اتحادیه افزود: با توجه به کیفیت و آپشن های بالای خودروهای وارداتی که با قیمت خودروهای داخلی برابری می کند، مردم در صورت توان خرید قطعا این خودروهای وارداتی را خریداری خواهند کرد، ضمن اینکه این خودروها با قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند. . قیمت ها

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به سرعت فزاینده واردات خودرو به کشور گفت: هر چه تعداد خودرو در بازار بیشتر شود قیمت ها کاهش می یابد.

وی به وضعیت بازار خودروهای داخلی اشاره کرد و ادامه داد: قیمت خودروهای داخلی طی یک ماه گذشته ثابت مانده و رکود در بازار وجود دارد.

کرمی تاکید کرد: نظر ما این بود که قیمت های بازار آزاد نزدیک به قیمت های دولتی باشد اما تاکنون توافقات موثری صورت نگرفته و این موضوع را به وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز ارجاع داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تفاوت قیمت خودروهای آزاد و کارخانه ای، مردم سعی می کنند به هر نحو ممکن در قرعه کشی شرکت کرده و این گونه خودروها را خریداری کنند، اما اگر قیمت ها در بازار آزاد و نرخ کارخانه یکسان باشد، این هیجانات نخواهد بود. وجود داشته باشد و قیمت ها ثابت خواهد ماند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی ثابت مانده است، گفت: با وجود افزایش نرخ دلار، بازار خودروهای داخلی ثابت و راکد بوده و قیمت خودروهای خارجی نیز به دلیل کاهش قیمت، کاهش یافته است. واردات

وی پیش بینی کرد: قیمت خودروهای داخلی به روال گذشته خود ادامه می دهد و در شرایط فعلی ثابت می ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.