افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

ما از خانواده ها پول نمی گیریم.

  • کد خبر : 408129
ما از خانواده ها پول نمی گیریم.

آفتاب نیوز: حسن خانمحمدی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در گفت وگویی اعلام کرد که برخی از بازیکنان پس از پایان همکاری با آکادمی این باشگاه با پول از خانواده خود سفارش می گیرند. محسن خلیلی، مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: سه مصاحبه از ایشان دیدم که با هم متفاوت بودند، با توجه […]

آفتاب نیوز:

حسن خانمحمدی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در گفت وگویی اعلام کرد که برخی از بازیکنان پس از پایان همکاری با آکادمی این باشگاه با پول از خانواده خود سفارش می گیرند.

محسن خلیلی، مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: سه مصاحبه از ایشان دیدم که با هم متفاوت بودند، با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس حق دفاع و شکایت از نشریه را دارد. در مورد دروغ ها باید بگویم که باشگاه از خانواده بازیکنان پولی دریافت نمی کند و نخواهد گرفت.

وی درباره شرایط انتخاب بازیکن سطح پایه در پرسپولیس توضیح داد: روال به این صورت است که بازیکن انتخاب می شود و بدون ترتیب تست می شود. ما بازیکنانی از سراسر کشور داریم. صحبتی که همیشه با مربیان آکادمی دارم. باید به آنها تاکید کرد که اگر یک بازیکن را به ترتیب انتخاب کنید، می توانید آینده یک بازیکن کارآمد را خراب کنید، به همین دلیل است که همه استعدادهای ایران در آکادمی پرسپولیس این فرصت را داشتند و دارند.

وی درباره برکناری حسن خانمحمدی گفت: در یک تصمیم مدیریتی آقای خانم محمدی را برکنار کردیم که دلیل آن هم مسائل فنی و هم غیرفنی بود که فعلاً نمی خواهم آن را فاش کنم، اما می خواهم بگویم که هیچ پولی منتقل نشده و خودش فقط یک بار گفته است.»

مدیر آکادمی پرسپولیس تاکید کرد: اگر فردی بدون هماهنگی آکادمی و باشگاه از خانواده ای پول بگیرد به محض اطلاع به سرعت به آن رسیدگی کرده و از گروه جدا می کنیم. از نهادهای نظارتی هم تشکر می کنم که خیلی حواسشان به مشکلات است و به تاریخ آکادمی پرسپولیس رفتند و همه چیز را بررسی کردند و دیدند که شرایط آکادمی سالم است. فقط یک مورد برخورد کردند که مدارک آن به باشگاه تحویل شد و تصمیم گرفتیم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.