افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

استخرهای ذخیره آب کشاورزی اغلب بدون مجوز هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408098
استخرهای ذخیره آب کشاورزی اغلب بدون مجوز هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی مرادزاده صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال چهار مجموعه آب از شهدای غواص ولیعصر عجل الله عادل وجود دارد. رمزگذارآبشار پیشکوه و امیرالمؤمنین علیه السلام تصرف می کند. رئیس هیئت نجات غریق و غواصی تربت حیدریه ضمن تشریح نکات فنی سامانه های آبی قابل افتتاح […]

به گزارش خبرنگار مهر، هادی مرادزاده صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال چهار مجموعه آب از شهدای غواص ولیعصر عجل الله عادل وجود دارد. رمزگذارآبشار پیشکوه و امیرالمؤمنین علیه السلام تصرف می کند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی تربت حیدریه ضمن تشریح نکات فنی سامانه های آبی قابل افتتاح افزود: استخر امیرالمومنین علیه السلام متعلق به آموزش و پرورش بوده است. بازسازی و بازسازی شده به طوری که استخر کودکان اضافه شده و تمامی امکانات تملک و بازسازی شده است و همچنین اتاق ماساژ و حمام ترکی و سونای بخار و خشک نیز اضافه شده است.

وی با بیان اینکه چهار استخر آب از ابتدا شروع به رقابت کردند، گفت: استخر آب کاسکاد پیشکوه متعلق به بخش خصوصی است که از سال 1993 فعالیت خود را آغاز کرده است، دارای یک کاسه 17 در 33.5 متر با ظرفیت 280 نفر در هر شیفت می باشد.

مرادزاده ادامه داد: همچنین هیئت نجات غریق و غواصی تا یک سال پس از افتتاح ارائه می شود.

رئیس ناجی غریق و ترامپولین تربت حیدریه تصریح کرد: این مجموعه آبی دارای سونای بخار و خشک است اما با توجه به فضای موجود امکان گسترش آن و افزودن عناصر دیگر وجود دارد.

اعلام کرد: مجموعه آبی و نیکوکار منصفانه رمزگذار که در سال 1402 کلنگ زنی ساخته شده و در مدت هشت ماه 18 میلیارد تومان هزینه شده است، دارای سونای خشک و بخار، 12 جکوزی. هیچ کس و کاسه مخصوص کودکان است.

مرادزاده افزود: مجموعه آبزیان متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امسال با مشارکت بخش خصوصی آغاز به کار می کند و این استخر استاندارد است که دارای استخر کودکان، سونای بخار و خشک، استخر جانبازان با با ظرفیت 150 نفر در هر شیفت و حتی امکان نصب سرسره و چاه غواصی به طور همزمان با راه اندازی این مجموعه آبی سرانه 25 درصدی شنا در شهرستان افزایش می یابد.

رئیس سازمان نجات غریق و ترامپولین تربت حیدریه تصریح کرد: تمامی مجموعه های آبی باید از اداره ورزش و جوانان مجوز بهره برداری دریافت کنند، در عین حال صدور این مجوزها مستلزم رعایت نکات مهم و استانداردهای لازم است که پس از ارزیابی ها لازم است. و تاییدیه توسط کارشناسان این مجوزها صادر خواهد شد.

تامین و نگهداری یکی از مهم ترین اجزای سیستم های آب است.

وی با بیان اینکه تامین و نگهداری یکی از مهمترین مولفه های سیستم های آبی است، افزود: اگر بهره برداران این سیستم ها بتوانند از افراد متخصص به ویژه در تاسیسات استفاده کنند کارایی و دوام بیشتری خواهند داشت اما این نیروهای متخصص در تربت وجود دارد. . حیدریه.

مرادزاده با اشاره به اینکه ظرفیت قهرمانی در ورزش شنا در این است خط وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت های مناسب که ورزشکاران باید هر روز به صورت حرفه ای در استخر شنا کنند، هنوز این قابلیت ها محقق نشده است و با تکمیل این زیرساخت ها قطعا می توان روی این موضوع کار کرد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی تربت حیدریه افزود: آموزش شنا نیازمند مربی دارای مدارک شناسایی است و در حال حاضر 8 مربی مرد و 14 مربی خانم داریم که نیاز به ارتقا دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.