افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

آیا تسلا در مسیر سود و رشد سهام است؟

  • کد خبر : 407999
آیا تسلا در مسیر سود و رشد سهام است؟

بازار؛ گروه خودرو: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیرا اعلام کرد؛ بر اساس پیش بینی ها، فروش خودروهای تسلا در سال آینده بین 20 تا 30 درصد افزایش خواهد یافت. ماسک در تلاش است تا به سرمایه گذاران تسلا اطمینان و اطمینان دهد که تجارت تسلا بهبود خواهد یافت و خودروهای برقی را به فروش خواهد […]

بازار؛ گروه خودرو: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیرا اعلام کرد؛ بر اساس پیش بینی ها، فروش خودروهای تسلا در سال آینده بین 20 تا 30 درصد افزایش خواهد یافت. ماسک در تلاش است تا به سرمایه گذاران تسلا اطمینان و اطمینان دهد که تجارت تسلا بهبود خواهد یافت و خودروهای برقی را به فروش خواهد رساند. با توجه به اینکه تسلا به تازگی محصول جدید خود با نام Robotaxi را معرفی کرده است، اکنون برنامه های تسلا در جهت کاهش ریسک های عرضه شرکت مذکور است.

پیش بینی های انجام شده در مورد رشد فروش تسلا در سال آینده دیروز منجر به افزایش ارزش سهام تسلا در بازار سهام آمریکا شد. بر اساس آمار منتشر شده، این خودروساز روز گذشته رشد 12 درصدی بورس را تجربه کرد; این موضوع باعث افزایش 80 میلیارد دلاری سهام تسلا در بازار شده است.
کاهش هزینه‌های تولید خودروهای تسلا بر اساس برنامه‌های تدوین‌شده، اعتماد سرمایه‌گذاران تسلا را ایجاد می‌کند. زیرا این خودروساز آمریکایی قصد دارد چینی ها را در زمینه خودروهای خودران به چالش بکشد. تسلا روباتاکسی اخیراً رونمایی شده، اعلان جنگ بین خودروسازان غربی و سازندگان چینی در زمینه خودروهای خودران است.

به همین دلیل است که ایلان ماسک روز گذشته در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت: هیچ خودروسازی نمی تواند از تولید خودروهای الکتریکی سودی به دست آورد. بنابراین، اگر تسلا با فروش خودروهای برقی سود می برد، به لطف مدیریت چالش هایی است که سودآور بوده است. بنابراین، سال آینده خودروهای خودران را به بازار عرضه خواهیم کرد تا آنها را سودآورتر کنیم.

وی افزود: پس از دریافت تاییدیه‌های نظارتی تسلا در کالیفرنیا و تگزاس، فروش و پذیرش خودروهای جدید تسلا مجهز به سیستم‌های کاملا خودمختار آغاز می‌شود.

شرکت تسلا موتور در بیانیه ای اعلام کرد که علیرغم تقاضای نامشخص و کناره گیری رقبا از سرمایه گذاری در این زمینه، تسلا همچنان به حمایت از سرمایه گذاری در توسعه خطوط تولید خودروهای الکتریکی، برنامه های کاهش هزینه و سرمایه گذاری در پروژه های هوش مصنوعی ادامه می دهد. تسلا در حال آماده سازی لجستیک برای تولید و تحویل خودروهای جدید و مقرون به صرفه در نیمه اول سال 2025 است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده سود سه ماهه سوم سال جاری به 17.05 درصد رسیده است. این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری تنها 14.6 درصد افزایش سود داشته است. این غول سازنده خودروهای برقی و هوشمند معتقد است که طبق برنامه ریزی ها قیمت هر محصول به 35100 دلار خواهد رسید. این خودروساز برقی اعلام کرده است که قیمت مواد اولیه باتری کاهش می یابد و به مرور زمان تاثیر آن در بازار نمایان خواهد شد. او

تسلا در طول 9 ماه سال جاری حدود 1.29 میلیون خودروی الکتریکی را به مشتریان تحویل داده است. این خودروساز برای شکستن رکورد سال گذشته باید 514 هزار و 925 دستگاه خودرو دیگر تولید و عرضه کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.