افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

ابزارهای ضد کلاهبرداری به زودی به مسنجر گوگل اضافه خواهند شد

  • کد خبر : 407989
ابزارهای ضد کلاهبرداری به زودی به مسنجر گوگل اضافه خواهند شد

به گفته بازار، یکی از این ابزارها یک ابزار پیشرفته تشخیص تقلب است که بر متونی تمرکز دارد که می تواند منجر به کلاهبرداری شود. این شرکت می گوید این به روز رسانی “تحلیل بهبود یافته متون جعلی” را ارائه می دهد. در حال حاضر کلاهبرداری های تحویل بسته و پیشنهاد کار در اولویت این […]

به گفته بازار، یکی از این ابزارها یک ابزار پیشرفته تشخیص تقلب است که بر متونی تمرکز دارد که می تواند منجر به کلاهبرداری شود. این شرکت می گوید این به روز رسانی “تحلیل بهبود یافته متون جعلی” را ارائه می دهد. در حال حاضر کلاهبرداری های تحویل بسته و پیشنهاد کار در اولویت این ابزار قرار دارد.

به گفته Engget، زمانی که Google Messenger مشکوک به کلاهبرداری است، پیام را به پوشه هرزنامه منتقل می کند یا یک هشدار صادر می کند. این برنامه از مدل های یادگیری ماشینی برای شناسایی این کلاهبرداری ها استفاده می کند، به این معنی که مکالمات خصوصی افراد خصوصی باقی می ماند. این بهبود در حال حاضر برای کاربران بتا که محافظت از هرزنامه را فعال کرده‌اند در دسترس است.

گوگل همچنین قصد دارد تا هشدارهای هوشمند را به طور گسترده‌تری منتشر کند. این ویژگی مدتی است که در حال آزمایش است. این ابزار هنگام دریافت لینک از فرستنده ناشناس به کاربران هشدار می دهد و به طور خودکار پیام هایی را که دارای پیوندهای فرستنده های مشکوک هستند مسدود می کند.

ابزارهای امنیتی به روز شده همچنین شامل هشدارهای محتوای حساس جدیدی هستند که به طور خودکار تصاویری که ممکن است حاوی محتوای نامناسب باشند را محو می کنند. این یک ویژگی اختیاری است و همچنین همه چیز را روی دستگاه نگه می‌دارد و در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد.

در نهایت، ابزاری در آینده ارائه خواهد شد که به افراد امکان می دهد دریافت پیام از فرستندگان ناشناس بین المللی را مسدود کنند و از این طریق از منبع تقلب جلوگیری کنند. به طور خودکار پیام های فرستنده های بین المللی را که در لیست مخاطبین شما نیستند پنهان می کند. این ویژگی اواخر سال جاری وارد یک برنامه آزمایشی در سنگاپور خواهد شد و بعداً به کشورهای بیشتری گسترش خواهد یافت.

علاوه بر ابزارهای بالا، گوگل می‌گوید که در حال حاضر روی ویژگی تأیید مخاطب برای اندروید کار می‌کند. این ویژگی باید به کلاهبردارانی که سعی در جعل هویت یک مخاطب دارند کمک کند. این شرکت اعلام کرده است که این ویژگی سال آینده در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.