افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

بیوگرافی محمدرضا گلزار و آرزوی پدر شدن همسرش / تولد مادرش و لبخند رضایت مادرشوهرش

  • کد خبر : 407983
بیوگرافی محمدرضا گلزار و آرزوی پدر شدن همسرش / تولد مادرش و لبخند رضایت مادرشوهرش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها کمتر بازیگر مجرد داریم. همه به خانه می روند و نوبت به بازیگران نسل جدید می رسد که تعداد زنانشان بسیار بیشتر از مردان است. مثلا یکی از سوپراستارهای دهه هشتاد که البته اگر در فیلمی یا سریالی ایفای نقش کند هنوز هم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها کمتر بازیگر مجرد داریم. همه به خانه می روند و نوبت به بازیگران نسل جدید می رسد که تعداد زنانشان بسیار بیشتر از مردان است. مثلا یکی از سوپراستارهای دهه هشتاد که البته اگر در فیلمی یا سریالی ایفای نقش کند هنوز هم بسیار مورد توجه قرار می گیرد، آقای محمدرضا گلزار است. او متولد دهه پنجاه است و امروز 47 سال دارد. او سال گذشته ازدواج کرد و به زندگی محبوب و مجردی خود پایان داد. محمدرضا گلزار یکی از مجلل ترین عروسی ها را در بین بازیگران برگزار کرد که آنقدر وی آی پی و خصوصی بود که هیچ عکسی از این عروس ظاهر نشد. او سال ها در این عرصه حضور دارد و در فیلم ها و سریال های زیادی مانند توفیق مانداری ایفای نقش کرده است. محمدرضا گلزار یکی از محبوب ترین چهره ها به حساب می آید که برای ظاهر جذاب و ورزشی خود طرفداران زیادی دارد و حتی برای او گریه می کند. آقای آی روها، بازیگر، آرام زندگی می کند و تنها گاهی عکسی از خود در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد. ور 13 میلیون دنبال کننده در صفحه با 1841 پست منتشر کرده است. اما خب همسرش از این فضا اطلاع چندانی ندارد و حتی عکس هایی که از او به اشتراک گذاشته شد آنقدرها هم نبود.

تصویر پدر شدن محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی نام همسر محمدرضا گلزار است که دو دهه اختلاف سنی دارند. این زوج که جنجال را زیاد دوست ندارند و می توان گفت تنها حاشیه هایشان به جشن عروسی شان برمی گردد، هیچ گاه به دنبال حضور در فضای عمومی و مجازی نبوده اند. آیسان بانو فن پیج های زیادی با فتوشاپ های زیادی داشته که از چهره او بر روی بدن های دیگر استفاده کرده است. خب دلیل همه اینها قرار دادن عکس های کمتری از او در فضای مجازی است اما این بار عکسی از محمدرضا گلزار منتشر شد که متنی جلب توجه کرد. در واقع تصویر این بازیگر توسط صفحه آیسان آقاخانی به اشتراک گذاشته شده است که در زیر نوشته شده است (تبریک بابت پدر همسرم).

897874

بیوگرافی محمدرضا گلزار و قد او.

محمدرضا گلزار در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او هم اکنون بازیگر، خواننده و آهنگساز است و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است. او از دوران دانشجویی شروع به نواختن گیتار کرد و اکنون چندین فروشگاه دیجیتال دارد.

قد این بازیگر 177 سانتی متر و وزن او 88 کیلوگرم است.

5964812

اعضای خانواده و اصل و نسب

محمدرضا گلزار آذری پدری مهندس تبریزی و مادری خانه دار از تهران دارد. می گوید به ترک بودنم افتخار می کنم و نام خانوادگی ام کاملا آذری گلزار است. این بازیگر دارای دو برادر به نام‌های علیرضا که مهندس عمران و بردیا مترجم انگلیسی است و همچنین یک خواهر به نام آتوسا که مترجم آلمانی است و سومین دختر خانواده محسوب می‌شود، دارد.

IMG_20241023_171835

27

با وجود مخالفت پدرش وارد موسیقی شد

گلزار با مخالفت پدرش از سال سوم دبیرستان به عنوان نوازنده گیتاریست خودآموخته به موسیقی روی آورد و بعدها پیانو زد. تا اینکه دانشگاه را تمام کرد و به عنوان نوازنده گروه آریایی انتخاب شد. او مدت ها به عنوان نوازنده ارگ ​​و سازهای کوبه ای در این گروه فعالیت داشت و در آنجا دیده شد.

5895129

از 24 سالگی وارد مدلینگ شوید.

گلزار چهره ای جذاب دارد که در کنار علاقه اش باعث شد در سال 2010 در سن 247 سالگی با برند پوشاک مردانه ایکات همکاری کند و تصویرش به عنوان مدل عکس روی بیلبوردها ظاهر شود.

خنده دار1308

طراح انحصاری لباس خانم آهو.

از سال 2006، خانم آهو سپنالو استایلیست انحصاری آقای گلزار بوده و مسئولیت انتخاب و استایل لباس ایشان را برای مراسم های مختلف بر عهده داشته است. خانم سپنالو فارغ التحصیل رشته مد و خیاطی از دانشگاه انگلستان است و جدیدترین متدهای طراحی لباس را در استایل های گلزار به کار می برد.

6746874

تجارت و انواع مشاغل.

گلزار مدتی باشگاه زیبایی را اداره کرد و سپس مدیریت رستوران انار را بر عهده گرفت. او سپس با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک همکاری کرد.

او اکنون دو فروشگاه دیجیتالی به نام Go sport نماینده فرانسه را اداره می کند و همچنین دارای یک مرکز سولاریوم به نام Sun Paint در دبی است و همچنین در دبی زندگی می کند.

در سال های اخیر شایعاتی در مورد کسب و کار ساختمانی و ساختمانی وی و سهامدار بودن او در یک فروشگاه دیجیتال آنلاین شنیده می شود.

محمدرضا گلزار



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.