افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

من از مکرون بسیار ناامید هستم.

  • کد خبر : 407976
من از مکرون بسیار ناامید هستم.

به گزارش بازار به نقل از سایت لبنان 24، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه فرانسوی CNEWS اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در مرحله «آغاز پایان جنگ» قرار دارد. ” در خاورمیانه، اما اعتراف کرد که این جنگ هنوز تمام نشده است. نتانیاهو همچنین از موضع فرانسه در قبال […]

به گزارش بازار به نقل از سایت لبنان 24، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه فرانسوی CNEWS اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در مرحله «آغاز پایان جنگ» قرار دارد. ” در خاورمیانه، اما اعتراف کرد که این جنگ هنوز تمام نشده است.

نتانیاهو همچنین از موضع فرانسه در قبال جنگ ابراز ناامیدی کرد و گفت: من با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه صحبت کردم و بسیار ناامید شدم.

وی افزود: در ابتدا از امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه حمایت می شدیم، اما با گذشت زمان شاهد تغییر موضع او نسبت به دیدگاه هایی بودیم که با منافع ما در تضاد بود.

نتانیاهو همچنین به جنگ با حزب الله لبنان اشاره کرد و مدعی شد که عناصر حزب الله از نیروهای یونیفل به عنوان پوششی برای حملات علیه رژیم صهیونیستی استفاده می کنند. وی همچنین با طرح اتهامات بی اساس به ایران گفت: مشکل این است که ایران لبنان را اشغال کرده است نه اسرائیل.

نتانیاهو همچنین به جنگ 33 روزه در سال 2006 اشاره کرد و تصریح کرد که نیروهای یونیفل نتوانستند از ورود سلاح به جنوب لبنان جلوگیری کنند و حزب الله از این فرصت برای تقویت توان نظامی خود استفاده کرد.

وی همچنین به حملات اخیر حزب الله به مناطق تحت کنترل رژیم صهیونیستی از جمله حمله به منزل وی با پهپاد اشاره کرد و تاکید کرد که این رژیم به این اقدامات قاطعانه پاسخ خواهد داد.

نتانیاهو در ادامه تصریح کرد: آتش بس می تواند فرصتی برای حزب الله برای دریافت تسلیحات جدید باشد و رژیم صهیونیستی هرگز اجازه چنین رویدادی را نخواهد داد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از 23 سپتامبر حملات هوایی خود را علیه مواضع حزب الله در حومه جنوبی بیروت و مناطق جنوبی و شرقی لبنان افزایش داده و از اواخر ماه جاری نیز عملیات زمینی خود را در جنوب این کشور آغاز کرد. .

در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، تاکنون 2574 نفر کشته و بیش از 12 هزار نفر زخمی شده اند و بیش از یک میلیون و 340 هزار نفر آواره شده اند که اکثر آنها پس از 23 سپتامبر به ثبت رسیده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.