افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

رهبر انقلاب: جنگ امروز، جنگ ترکیبی است/ در آثار فرهنگی و هنری میزان تأثیرگذاری بر جوانان مهم است.

  • کد خبر : 407969
رهبر انقلاب: جنگ امروز، جنگ ترکیبی است/ در آثار فرهنگی و هنری میزان تأثیرگذاری بر جوانان مهم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشست برگزارکنندگان کنگره ملی یادواره 9800 شهید استان کرمانشاه که در 24 مهر ماه 1403 برگزار شد، امروز در ستاد همایش در کرمانشاه منتشر شد. حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار کرمانشاه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشست برگزارکنندگان کنگره ملی یادواره 9800 شهید استان کرمانشاه که در 24 مهر ماه 1403 برگزار شد، امروز در ستاد همایش در کرمانشاه منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار کرمانشاه را محل اجتماع و همزیستی شریف اقوام و مذاهب مختلف و مردم آن را مرزبانان صادق و مخلص ایران دانستند و با تجلیل از آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه شهید کرمانشاه گفتند: مردم و جوانان کرمانشاه در عقل سلیم واقعاً شجاع و آماده دفاع و پاسداری از کشور هستند و این ویژگی را در مقاطع مختلف از جمله در دفاع مقدس و مقابله با تهاجمات دشمن بعثی نشان داده اند رویارویی به موقع با جدایی طلبان خائن.

وی با طرح این سوال که امروز وظیفه ما در قبال میراث و یاد شهدا و ایثار و جانبازی آنها چیست، گفت: نیازی که امروز کشور به روح پیام و سیره مومنانه آن جوانان مخلص دارد چیست. کمتر از زمان جنگ نیست، زیرا جنگ آن روز یک جنگ سخت افزاری بود و آشکار بود، اما جنگ امروز یک جنگ ترکیبی است.

رهبر انقلاب با اشاره به پیچیدگی توطئه های دشمن که تلفیقی از ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری برای حمله به ایران است، افزودند: امروز هم از سلاح گرم، هم از عملیات روانی و هم از سلاح های فرهنگی برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می کنند. از زمان جنگ تحمیلی خود را تقویت کرده و توان کشور را با آن زمان نمی توان مقایسه کرد، اما حضور در عرصه نظامی و پیشرفت خوب در این زمینه کافی نیست، بلکه باید در دل ها، اندیشه ها، زبان ها نیز موثر عمل کرد. . و جهت گیری ها

وی همچنین با اشاره به انگیزه جوانان برای دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی، جوانان را رکن اصلی مقابله با اشرار امروزی دانست و گفت: جوانان امروز باید به ارزش و اهمیت کار واقف باشند. شهدا و خصوصیات بارز و ممتاز آنها مانند اخلاص، فداکاری و رفتار اسلامی و مذهبی سربازان ما در مقایسه با سربازان آشوبگر و غارتگر سایر کشورها باید کاملاً شناخته شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای میزان اثربخشی تولیدات فرهنگی و هنری را ضروری دانستند و تأکید کردند: روحیه حاکم بر همه فعالیت‌ها باید تأثیر و نتیجه‌بخشی به‌ویژه در نسل جوان باشد و باید بررسی کنید و ببینید شغل شما چقدر است. . در جوانان موثر بوده است.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.