افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

کار برادری در آلبانی را سخت نمی بینم/ وقت قهرمان شدن است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407939
کار برادری در آلبانی را سخت نمی بینم/ وقت قهرمان شدن است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات اوزان غیرالمپیکی قهرمانی جهان از 16 تا 19 آبان ماه در آلبانی برگزار می شود و تیم ملی کشتی فرنگی ترکیبی پویا متشکل از دادمرز با 55 کیلوگرم، ایمان محمدی با 63 کیلوگرم، محمدرضا گرا با 72 کیلوگرم خواهد داشت. کیلوگرم کیلوگرم و محمدعلی گرا در وزن 82 کیلوگرم در […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات اوزان غیرالمپیکی قهرمانی جهان از 16 تا 19 آبان ماه در آلبانی برگزار می شود و تیم ملی کشتی فرنگی ترکیبی پویا متشکل از دادمرز با 55 کیلوگرم، ایمان محمدی با 63 کیلوگرم، محمدرضا گرا با 72 کیلوگرم خواهد داشت. کیلوگرم کیلوگرم و محمدعلی گرا در وزن 82 کیلوگرم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

علی اشکانی مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان غیرالمپیکی گفت: چهار کشتی گیر اعزامی به این مسابقات کشتی گیرانی با تجربه و عنوان دار هستند و مردم از آنها انتظار دارند. که بتوانند قهرمانی های قبلی را تکرار کنند. فکر می کنم آنها هم به راحتی می توانند روی سکوی تیم بروند.

وی در خصوص شرایط قهرمانان کشوری هر وزن گفت: پویا دادمرز سال گذشته مقابل حریف آذربایجانی خود نتیجه را واگذار کرد و مبارزه بسیار نزدیکی انجام داد. متأسفانه یکی از مخالفان اصلی وی که او نیز اهل گرجستان بود درگذشت. مایه تاسف است. به نظر من او نسبت به سال گذشته آمادگی بیشتری دارد، حریفانش احساس راحتی بیشتری داشتند و توانایی شکست دادن آنها را دارد. دامرز تجربه کافی کسب کرده است و فکر می کنم اکنون زمان قهرمانی و رسیدن به مدال طلای این مسابقات است.

فرنگی کار سابق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وزن 63 کیلوگرم و حضور ایمان محمدی به عنوان نماینده ایران در این وزن گفت: محمدی سال گذشته در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان خوب مبارزه کرد و امسال قرار است به کشور اعزام شود. مسابقات قهرمانی جهان در رده بزرگسالان. فکر می کنم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. ایمان زاد با مشکل کاهش وزن مواجه نیست و در نتیجه مشکلی با آن ندارد. البته باید خیلی محتاطانه و با برنامه با حریفان مبارزه کنید.

اشکانی درباره تغییر وزن محمدرضا و محمدعلی گفت: هر دو رزمی کار نسبت به سال های گذشته لاغر نشده اند و حریف سرسختی به نام کاهش وزن را پیش رو ندارند. این دو مبارز با دو وزن جدید به تشک خواهند رفت. هرچند محمدرضا پیش از این در وزن 72 کیلوگرم شرکت کرده بود و حتی مدال هم کسب کرده بود. به همین دلیل کار این دو رزمی کار را سخت نمی بینم چون توانایی برد بیش از این را دارند و امیدواریم عملکرد خوبی از آنها ببینیم و بر سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

فرنگی کار سابق تیم ملی کشتی فرنگی درباره تقابل محمدرضا گرا و علی ارسلان در این دیدار گفت: این دو رزمی کار قبلا با هم دعوا کرده بودند و شناخت خوبی از هم دارند. صرف نظر از این، کشتی رشته‌ای است که ثانیه‌ها و بهره‌برداری از فرصت‌ها برنده را مشخص می‌کند و هر کشتی‌گیری بتواند کمترین اشتباه را مرتکب شود، برنده میدان خواهد بود. به نظر من هر دو مبارز در ابتدای مسابقه بسیار محتاطانه با هم مبارزه می کنند. با این حال امیدوارم برنده این مسابقه نماینده کشورمان باشد و بتواند ظاهر خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.