افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

بیشترین افزایش قیمت در بخش لبنیات رخ داده است. سوپرمارکت ها گاهی به تعطیلی فکر می کنند

  • کد خبر : 407937
بیشترین افزایش قیمت در بخش لبنیات رخ داده است. سوپرمارکت ها گاهی به تعطیلی فکر می کنند

به گزارش بازار، شاهرخ شریفی رئیس اتحادیه سوپرمارکت ها و مواد پروتئینی تهران درباره گرانی محصولات مصرفی گفت: بعد از عید هیچ گونه افزایش قیمتی در مواد غذایی و کالاهای مصرفی وجود نداشت اما افزایش قیمت از دو ماه پیش آغاز شد. مواد اولیه برخی کارخانه ها با افزایش قیمت دلار گران شده است. افزایش […]

به گزارش بازار، شاهرخ شریفی رئیس اتحادیه سوپرمارکت ها و مواد پروتئینی تهران درباره گرانی محصولات مصرفی گفت: بعد از عید هیچ گونه افزایش قیمتی در مواد غذایی و کالاهای مصرفی وجود نداشت اما افزایش قیمت از دو ماه پیش آغاز شد. مواد اولیه برخی کارخانه ها با افزایش قیمت دلار گران شده است. افزایش قیمت کالاها نیز دلیل آن است. در بسیاری از شرکت ها حتی قیمت محصولات لبنی از جمله خامه، پنیر و شیر را افزایش داده ایم. این روند پرهزینه ادامه خواهد داشت. کارخانه هایی که افزایش نیافته اند به تدریج افزایش قیمت خواهند داشت.

وی در خصوص مجوز دولت برای افزایش قیمت گفت: کارخانه بدون مجوز نمی تواند قیمت ها را افزایش دهد. اگر کارخانه ای کاری غیر از این انجام دهد، مرتکب تخلف شده است. کارخانه ها با مجوز سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان که زیر نظر وزارت حریم خصوصی است، قیمت ها را افزایش داده اند. بیشترین افزایش قیمت در بخش لبنیات رخ داده است. کارخانه قیمت محصول را افزایش می دهد، مردم این محصول را می خرند، صاحب فروشگاه باید سرمایه اولیه را برای جایگزینی کالای قدیمی افزایش دهد، در نتیجه سوپرمارکت در شرایط سخت تری قرار می گیرد.

شریفی درباره تعطیلی برخی از سوپرمارکت ها به دلیل تداوم گرانی محصولات گفت: در سال های اخیر همواره به دلیل تورم افزایش قیمت داشته ایم اما امسال به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه بسته بندی است. ، این افزایش بیشتر بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.