افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

هواشناسی 12 آبان 1403 / برف و باران ایران را فرا گرفت

  • کد خبر : 407920
هواشناسی 12 آبان 1403 / برف و باران ایران را فرا گرفت

آفتاب نیوز: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فردا (جمعه) در نواحی غربی از ابر کاهش می یابد و دامنه فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و نواحی مرکزی کشور خواهد بود. و باعث بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف با کاهش دما خواهد شد. وزش باد شدید […]

آفتاب نیوز:

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فردا (جمعه) در نواحی غربی از ابر کاهش می یابد و دامنه فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و نواحی مرکزی کشور خواهد بود. و باعث بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف با کاهش دما خواهد شد.

وزش باد شدید و گرد و خاک روز جمعه در مناطق مرکزی و شرق کشور پیش بینی می شود.

گفتنی است، امروز بیشترین بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال و مرکز فارس و فردا در گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود.

روز شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می شود. در این روز در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزایش موقت دما رخ می دهد.

از اواخر روز شنبه با نفوذ جریانات شمالی به سمت غرب سواحل دریای خزر، بارش باران و کاهش دما در گیلان و اردبیل آغاز می شود. همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

روز یکشنبه در شمال کشور بارش باران، برف و وزش باد خواهد بود. در این روز باد شدید می وزد و در شمال شرق و شرق کشور کاهش نسبی دما وجود دارد.

روز دوشنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر مواج و در روز یکشنبه دریای خزر مواج است. همچنین امروز در شمال خلیج فارس رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات همراه با رعد و برق و باران پیش بینی می شود. بیشینه دمای امروز پایتخت 19 درجه و کمینه آن 10 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.