افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

تنها نقطه ضعف تراکتور چیست؟

  • کد خبر : 407833
تنها نقطه ضعف تراکتور چیست؟

ایسنا/ آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتورسازی می گوید ضعف اصلی این تیم وارد شدن به حاشیه است. علی ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی عملکرد تراکتورسازی مقابل روشن تاجیکستان اظهار کرد: روشن اگرچه در سطح تراکتور نبود اما تراکتور حریف را دست کم نگرفت و با وجود این مشکل فوتبال خوبی به نمایش […]

ایسنا/ آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتورسازی می گوید ضعف اصلی این تیم وارد شدن به حاشیه است.

علی ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی عملکرد تراکتورسازی مقابل روشن تاجیکستان اظهار کرد: روشن اگرچه در سطح تراکتور نبود اما تراکتور حریف را دست کم نگرفت و با وجود این مشکل فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و سه امتیاز را گرفت. او بازی را برد.

وی درباره دریافت گل در دقایق پایانی گفت: هر تیمی که سبک بازی تهاجمی داشته باشد احتمالاً در خط دفاع کمبودهایی دارد اما با حضور علیرضا بیرانوند در دروازه و شجاع خلیل زاده در خط دفاعی باید این مشکل کنترل شود. و مدیریت کرد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در مجموع تراکتورسازی عملکرد خوبی در فوتبال داشته و در جذب بازیکنان برتر و رفع نقاط ضعف آنها در فصل جدید عملکرد خوبی داشته است.

وی با انتقاد از مصاحبه های بی مورد برخی از بازیکنان تراکتورسازی گفت: به نظر من اساسی ترین مشکل تراکتور حواشی پیرامون این تیم است. حواشی این فصل تا اینجای کار بسیار خوب مدیریت شده است اما هفته گذشته بالاخره توانستند تراکتور را در حاشیه قرار دهند.

ابراهیمیان گفت: برای مصاحبه بازیکنان باید محدودیت هایی اعمال شود و مدیریت باشگاه تراکتورسازی به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

وی در خصوص ادامه فصل گفت: قضیه لیگ برتر متفاوت است و یک لحظه غفلت معادل از دست دادن امتیاز است. تراکتورسازی باید هر بازی را فینال بداند و این رمز موفقیت است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.