افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

غذای سریع و پر انرژی برای شروع یک روز عالی

  • کد خبر : 407820
غذای سریع و پر انرژی برای شروع یک روز عالی

۱۴۶۴۵۰۱ 3 نوامبر 1403 06:37 فریتاتای سیب زمینی و پنیر یک غذای ساده اما مقوی است. اسمارتک نیوز: فریتاتای پنیر و سیب زمینی یک غذای ساده اما مغذی است که می تواند به عنوان یک صبحانه کامل یا یک شام خوشمزه در منوی غذایی شما گنجانده شود. اگر به دنبال یک دستور العمل جدید هیجان […]





۱۴۶۴۵۰۱


3 نوامبر 1403 06:37

فریتاتای سیب زمینی و پنیر یک غذای ساده اما مقوی است.

اسمارتک نیوز: فریتاتای پنیر و سیب زمینی یک غذای ساده اما مغذی است که می تواند به عنوان یک صبحانه کامل یا یک شام خوشمزه در منوی غذایی شما گنجانده شود.

اگر به دنبال یک دستور العمل جدید هیجان انگیز هستید که در زمان صرفه جویی و از نظر تغذیه کامل باشد، فریتاتا پنیر و سیب زمینی انتخاب عالی است.

برای تهیه فریتاتا پنیر و سیب زمینی فر را با دمای 180 درجه گرم کنید. سیب زمینی های آب پز و خلال شده را با پیاز سرخ شده در بشقاب چرب شده قرار دهید.

مخلوط تخم مرغ، خامه، شوید، نمک و فلفل را روی آنها بریزید و به مدت 30 دقیقه در فر بپزید. پس از خنک شدن فریتاتا را برش داده و سرو کنید.

طرز تهیه فریتاتا پنیر و سیب زمینی

مرحله 1: آماده کردن فر

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف پخت مناسب انتخاب کنید و کف و کناره های آن را با کمی روغن زیتون یا کره چرب کنید. این کار به جلوگیری از چسبیدن فریتاتا به تابه کمک می کند.

مرحله 2: سیب زمینی ها را بپزید

سیب زمینی ها را با کمی نمک در آب جوش بپزید تا نرم شوند. سپس آنها را بشویید و بگذارید خنک شوند. سیب زمینی ها را پوست بگیرید و به ورقه های نازک برش دهید.

مرحله 3: پیاز را تفت دهید

در ماهیتابه ای با کمی روغن زیتون، پیاز قرمز خرد شده را روی حرارت متوسط ​​تفت دهید تا نرم و کمی طلایی شود. تفت دادن پیاز طعم و عطر بهتری به فریتاتا می دهد.

غذای سریع و پر انرژی برای شروع یک روز عالی

مرحله 4: مخلوط تخم مرغ را آماده کنید.

در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ ها، خامه و شوید خرد شده را با هم مخلوط کنید. برای طعم دادن، کمی نمک و فلفل به مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله 5: لایه ها را مرتب کنید

نیمی از سیب زمینی های ورقه شده را در یک بشقاب چرب شده پهن کنید. نصف پیاز سرخ شده و نیمی از پنیر خامه ای را اضافه کنید. این کار را با باقی مانده سیب زمینی، پیاز و پنیر تکرار کنید.

مرحله 6: فریتاتا را بپزید

مخلوط تخم مرغ را به آرامی روی لایه های پنیر و سیب زمینی بریزید. سپس ظرف را در فر از قبل گرم شده قرار دهید و حدود 30 دقیقه یا تا زمانی که روی آن طلایی و برشته شود بپزید.

مرحله 7: سرو کنید

وقتی فریتاتا کاملا خنک شد آن را به صورت مثلث برش دهید. حالا فریتاتای پنیر و سیب زمینی شما آماده است. آن را به عنوان یک صبحانه یا شام خوشمزه میل کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.