افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

اعلام طرح تشییع پیکر پزشک شهید ایرانی در قم و تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407815
اعلام طرح تشییع پیکر پزشک شهید ایرانی در قم و تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، برادر شهید حیدری بعدازظهر چهارشنبه گفت: پیکر شهید فردا به تهران منتقل می شود و ابتدا مراسمی در امامزاده یکی از محله های تهران در مجاورت مزار پدری شهید برگزار می شود و سپس جسد روز جمعه برای خاکسپاری به مصلی تهران منتقل می شود. محمد حیدری اظهار کرد: پیکر مطهر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، برادر شهید حیدری بعدازظهر چهارشنبه گفت: پیکر شهید فردا به تهران منتقل می شود و ابتدا مراسمی در امامزاده یکی از محله های تهران در مجاورت مزار پدری شهید برگزار می شود و سپس جسد روز جمعه برای خاکسپاری به مصلی تهران منتقل می شود.

محمد حیدری اظهار کرد: پیکر مطهر شهید پس از تشییع بر دوش امام جمعه تهران برای طواف و زیارت ختم به حرم حضرت معصومه (س) منتقل و سپس در حرم مطهر آرام می گیرد. امام. خمینی (ره).

برادر شهید حیدری ادامه داد: مطابق با با توجه به سکونت تعدادی از بستگان این شهید در قم، مراسم تجلیل از این شهید گرانقدر برگزار می شود.

وی با اشاره به صفات اخلاقی و اخلاص این پزشک شهید جبهه مقاومت، تاکید کرد: برادر ما هیچ وقت از کسی خواسته و توقعی نداشت و می خواست در جوار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به خاک سپرده شود.

وی با تشکر از پیگیری های مدیرعامل بنیاد شهید و سایر اعضای دولت و ابراز همبستگی با خانواده شهید، ادامه داد: به پاس قدردانی از سال ها خدمت خالصانه این شهید، مراسم بزرگداشتی در دانشگاه های کشور برگزار می شود. تهران و شهید بهشتی. .

خودرویی که شهید حیدری در آن تردد می کرد هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی ضربه خورد.

از آغاز تهاجم به نوار غزه در 7 اکتبر 2023، رژیم صهیونیستی صدها بار به بیمارستان‌ها و خودروهای امدادی از جمله آمبولانس‌ها حمله کرده و باعث از کار افتادن اکثریت قریب به اتفاق بیمارستان‌های غزه شده است.

رژیم اشغالگر حتی بیمارستان هایی را که علاوه بر مداوای بیماران و مجروحان تجاوزات اخیر، به پناهگاه آوارگان تبدیل شده بود، بمباران کرده است.

این رژیم که هنوز به اهداف جنگ یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی دست نیافته است، مدعی است که در زیر این بیمارستان ها ستادی برای عملیات مقاومت فلسطین وجود دارد، اما با وجود تخریب، بسته شدن و تخلیه اکثر بیمارستان ها در غزه دلیلی در این زمینه پیدا نشده است.

“شمشیر ابوسفیهرئیس بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه تیرماه گذشته از شهادت و دستگیری تعداد زیادی از پرسنل پزشکی در این منطقه به دست رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: باید یک گروه تحقیقاتی برای بررسی این موضوع تشکیل شود. .

ابوسفیه وی افزود: می‌خواهیم سرنوشت پرسنل پزشکی را که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و دستگیر شدند، روشن کنیم.

وزارت بهداشت فلسطین در اوایل اکتبر گذشته اعلام کرد که از 7 اکتبر 2023 تاکنون بیش از 990 پرسنل پزشکی در حملات رژیم اشغالگر غزه به شهادت رسیده اند، در حالی که ژوئیه گذشته، دفتر اطلاع رسانی دولت در نوار غزه تعداد شهدای پزشکی غزه را اعلام کرد. پرسنل ارتش اعلام کردند که 499 نفر بر اثر گلوله باران، تیراندازی مستقیم یا شکنجه در بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی جان خود را از دست دادند. این امر نشان دهنده تشدید حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها و مراکز درمانی غزه در ماه های اخیر و در بحبوحه انفعال شرام است. بیا موسسات بین بین المللی است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.