افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

جنجال نمایندگان ایران و آمریکا در نشست شورای امنیت

  • کد خبر : 407807
جنجال نمایندگان ایران و آمریکا در نشست شورای امنیت

آفتاب نیوز: امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان، در سخنرانی بعد از ظهر چهارشنبه (به وقت محلی) در شورای امنیت از اقدامات و سیاست های ایالات متحده آمریکا در سوریه انتقاد کرد. او از حق پاسخ خود استفاده کرد و حق واشنگتن را مطرح کرد. اتهامات و شکایات معمول علیه تهران. […]

آفتاب نیوز:

امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان، در سخنرانی بعد از ظهر چهارشنبه (به وقت محلی) در شورای امنیت از اقدامات و سیاست های ایالات متحده آمریکا در سوریه انتقاد کرد. او از حق پاسخ خود استفاده کرد و حق واشنگتن را مطرح کرد. اتهامات و شکایات معمول علیه تهران.

سپس سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز از حق پاسخگویی خود استفاده کرد و علاوه بر سخنرانی مفصل خود به ادعاها و اتهامات دیپلمات آمریکایی در پایان جلسه شورای امنیت پاسخ داد.

ایروانی در پاسخ به ادعای نماینده آمریکا گفت: تاکید می کنم ما هیچ گاه به رژیم اسرائیل حمله نکردیم و تنها به تجاوزات بر اساس قوانین بین المللی پاسخ دادیم.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا مدافع اصلی این رژیم وحشی است. بدون حمایت آمریکا، این رژیم نمی توانست به تجاوزات وحشیانه و اقدامات جنایتکارانه خود علیه فلسطینی ها، لبنانی ها و سوری ها ادامه دهد.

رابرت وود، سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، ادعاها و اتهامات واشنگتن علیه تهران را تکرار کرد و گفت: ایران همیشه دوست دارد خود را قربانی تجاوز در سراسر جهان معرفی کند، در حالی که می دانیم از طریق نیروهای نیابتی «در سرتاسر جهان تروریست ها هستند. به غیرنظامیان بی گناه حمله کنید.”

این دیپلمات آمریکایی گفت: بیایید به آنچه از آوریل تاکنون دو بار اتفاق افتاده است نگاه کنیم: ایران صدها موشک به سمت غیرنظامیان شلیک می کند. [رژیم]اسرائیل شلیک کرده است. اگر این موشک ها رهگیری نمی شد، ما متحمل خسارات جانی و خسارات شدیدی به زیرساخت های غیرنظامی می شدیم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.