افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

باند سارقان خودروی دوو در مشهد منحل شد / کارگاه زیرزمینی در ویلای مجلل

  • کد خبر : 407762
باند سارقان خودروی دوو در مشهد منحل شد / کارگاه زیرزمینی در ویلای مجلل

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری رسالت مشهد در حین گشت زنی در خیابان مسلم شمالی یک خودروی خارجی را کشف کردند که در سامانه پلیس سابقه دارد. دزدی اما سارق یا سارقان قطعات زیادی را از خودرو مذکور دزدیده بودند. در همین حال صاحب خودرو اطلاعاتی در مورد مرد جوانی با سابقه کیفری در اختیار […]

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری رسالت مشهد در حین گشت زنی در خیابان مسلم شمالی یک خودروی خارجی را کشف کردند که در سامانه پلیس سابقه دارد. دزدی اما سارق یا سارقان قطعات زیادی را از خودرو مذکور دزدیده بودند.

در همین حال صاحب خودرو اطلاعاتی در مورد مرد جوانی با سابقه کیفری در اختیار مراجع بازپرسی کلانتری رسالت قرار داد که تحقیقات نشان داد: مرد جوانی در همان محدوده اقدام به سرقت خودرو می کند. بنابراین، ماموران با استفاده از تخصص پلیس و دستورات ویژه سرتیپ دوم احمد گردانی (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی)، تحقیقات میدانی دقیقی را در خیابان های اطراف آغاز کردند تا اینکه در یک مزرعه منزل ردپایی از خودروهای دوو را مشاهده کردند.

طولی نکشید که با ورود نیروهای پلیس به این خانه اتفاقات عجیبی در مقابل چشمان آنها افتاد. تعداد زیادی از قطعات و لوازم سرقت شده از خودروی مفقود شده دوو بر روی خودروهایی نصب شده بود که مرد 35 ساله (متهم) مدعی تعمیر و ترمیم خودروهای دوو در زیر درخت توت بود! این در حالی بود که سارق گزارش شده از سوی شاکی از طبقه دوم ساختمان متواری شد اما قطعات و لوازم مسروقه زیادی در این محل کشف و به کلانتری منتقل شد.

مردی که در حال کالبد شکافی خودروها بود، در بازجویی گفت: جوان فراری مدعی شد که لوازم مورد نیاز خود برای تعمیر خودروهای دوو را با خرید و فروش در سایت دیوار تهیه می کند و من نمی دانستم قطعات آن است. دزدیده شده است. این در حالی است که با کشف 4 دستگاه تعمیر خودرو در یک خانه ویلایی مشخص شد که متهم تنها به تعمیر خودروهای دوو و سارق فراری تنها به تعمیر خودروهای دوو پرداخته است.

با توجه به اهمیت موضوع، تلاش ماموران دایره تحقیقات به سرپرستی مستقیم سرهنگ مجتبی حسین زاده (رئیس کلانتری مشهد) برای ریشه یابی سرقت های دوو در مشهد آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.