افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

سلما مصری بازیگر فیلم “بازمانده” در کنار همسرش در سال 66 + عکس

  • کد خبر : 407750
سلما مصری بازیگر فیلم “بازمانده” در کنار همسرش در سال 66 + عکس

سلما مصری او در 18 ژانویه 1958 در سوریه به دنیا آمد. سلمه المصری به دوران طلایی نمایش سوری تعلق دارد و به دلیل علاقه به بازیگری کار خود را به عنوان وکیل رها کرد. بازی سلما مصری در نقش صفیه در فیلم Survivor باعث شهرت او شد بیوگرافی سلما مصری در سال 2005 مراسم […]

سلما مصری او در 18 ژانویه 1958 در سوریه به دنیا آمد. سلمه المصری به دوران طلایی نمایش سوری تعلق دارد و به دلیل علاقه به بازیگری کار خود را به عنوان وکیل رها کرد. بازی سلما مصری در نقش صفیه در فیلم Survivor باعث شهرت او شد

بیوگرافی سلما مصری

در سال 2005 مراسم یادبودی از او در جشنواره بین المللی فیلم سوریه برگزار شد. سلما در 34 سالگی شوهرش را که کارگردانی به نام شکیب غنا بود از دست داد و بیوه شد.

او دو پسر به نام های هانی و دونی دارد که یکی از آنها کارگردان و دیگری تاجر است.

شوهر اول سلما مصری

سلما مصری

فرزندان سلما مصری

سلما مصری

ازدواج دوم سلما نیز شکست خورد و او در سال 1995 از همسر دوم خود جدا شد.

شوهر دوم سلما مصری که از هم جدا شد

سلما مصری

سلما مصری از سریال بازمانده می گوید

سلما مصری سابقه حضور در فیلم “بازمانده” به عنوان بازیگر را در کارنامه هنری خود دارد. «سلما المصری» درباره احساسش از حضورش در فیلم «بازمانده» به ویژه در یکی از سکانس های این فیلم که پشت قطار می ماند و آیه الکرسی را زمزمه می کند، گفت: این فیلم چند سال پیش ساخته شده است. 22 سال. چندی پیش که آقای بابا صحنه را به من دادند، گفت: دوست داری چه نقشی را بازی کنی؟

سلما مصری

نقش «صفیه» را زمانی انتخاب کردم که آقای داد گفت تو برای این نقش خیلی جوان هستی و علاوه بر سن، از نظر بدنی هم برای این نقش آماده نیستی. با اصرار من به این نتیجه رسیدیم که با آرایش زیاد و تمرینات بدنی طاقت فرسا می‌توانیم به این تولید برسیم و همین‌طور هم شد. خیلی از آن روزها برایم سخت بود، اما تجربه شیرینی بود.

سلما مصری

این بازیگر بازمانده همچنین ادامه داد: در مورد آن صحنه در ایستگاه قطار باید بگویم: تلاوت آیه الکرسی در آن صحنه را به مرحوم آقای داد پیشنهاد دادم، همانطور که به ایشان گفتم برای حفظ این آیه زیاد خواندیم. خودمان و فرزندانمان که آنها نیز پذیرفتند و پذیرفتند. در واقع از بازی در نقش زنی که خود را فدای کودکی مظلوم می کند خوشحال بودم.

سلما مصری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.