افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

وی به عنوان سرپرست دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان منصوب شد.

  • کد خبر : 407741
وی به عنوان سرپرست دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سید امیرحسین شمس را به سمت سرپرست دفتر حقوقی منصوب کرد. تجارت شورا سازمان منتخب حفاظت از محیط زیست. در حکم شینا انصاری گفت: نظر به صلاحیت عمومی و تخصصی و سوابق مدیریتی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سید امیرحسین شمس را به سمت سرپرست دفتر حقوقی منصوب کرد. تجارت شورا سازمان منتخب حفاظت از محیط زیست.

در حکم شینا انصاری گفت: نظر به صلاحیت عمومی و تخصصی و سوابق مدیریتی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس به سمت سرپرست دفتر حقوقی و امور مجلس منصوب می شوید. نمایندگان مجلس، بر اساس این مصوبه، انتظار می‌رود با احترام به سخنان دولت چهاردهم، به اصولی از قبیل مشورت، تخصص، شفافیت و پیشگیری از تضاد منافع و جلوگیری از فساد توجه کنند. دوره مسئولیت .

وی افزود: همچنین بررسی قوانین و مقررات، تعامل سازنده با شورای اسلامی، تعیین تکلیف پرونده های حقوقی معوق، تدوین یا بازنگری دستورالعمل های قانونی با توجه به نیاز سازمان، با استفاده از نظرات اساتید و پژوهشگران حقوقی در میدان برای یافتن راهکارهایی برای حل مشکلات اصلی زیست محیطی تنوع زیستی و در این اداره کل انتظار می رود با افزایش شفافیت، پاسخگویی و توانمندسازی بدنه کارشناسی، جایگزینی و استفاده از ظرفیت های تخصصی همکاران سازمان شود.

سید امیرحسین شمس رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران، رئیس کمیسیون حقوقی کلانشهرهای کشور، مشاور کمیسیون اصلی 90 شورای اسلامی و بازرس گروه بازرسی از سازمان های وابسته به نهاد ریاست جمهوری و بدنه بازرسی کشور در کارنامه خود دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.