افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

واکنش حماس و جنبش جهاد اسلامی به ترور سیدهاشم صفی الدین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407734
واکنش حماس و جنبش جهاد اسلامی به ترور سیدهاشم صفی الدین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای به ترور سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان واکنش نشان داد و افزود: حماس ش حدت به این رهبر بزرگوار که در جریان بمباران وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای به ترور سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان واکنش نشان داد و افزود: حماس ش حدت به این رهبر بزرگوار که در جریان بمباران وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت به همراه چند تن از برادران رزمنده خود به شهادت رسید، تبریک و تسلیت می گوید.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: شهید سید صفی الدین در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آن به خیل شهدای جبهه پیوست و یاد و خاطره وی در نبرد قهرمانانه طوفان الاقصی حفظ شد.

این گروه افزود: رژیم اشغالگر قدس با ترور رهبران مقاومت هرگز نمی تواند اراده مقاومت و مقابله با صهیونیست ها را در هم بشکند.

حماس در پایان اعلام کرد که این گروه از جهاد، ایثار و نقش همه شهدایی که در جریان جنگ الاقصی و در راه آزادسازی فلسطین، قدس و مسجدالاقصی به شهادت رسیدند، قدردانی می کند. اقصی هندوستان.

نهضت جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین با تسلیت به حزب الله و حامیان مقاومت در لبنان و خانواده شهدا، بر وحدت کامل مقاومت فلسطین، لبنان و منطقه تاکید کرد.

این گروه شهید صفی الدین را یکی از اولین مدافعان آرمان ملت فلسطین در تمام دوران مسئولیت خود می دانستند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تاکید کرد که از دست دادن این شخصیت در کنار دیگر رهبران حزب الله لبنان ضایعه غم انگیزی برای این گروه است، اما به شهادت این شهدا در راه قدس و عهدی که با خدا بسته اند افتخار می کند. .

در ادامه بیانیه این گروه فلسطینی آمده است: حملات و حملات حزب الله در هفته های اخیر به دشمن اسرائیلی نشان داد که مقاومت اسلامی در لبنان شکست ناپذیر است و این گروه تا رسیدن به نتیجه با دشمن مقابله خواهد کرد. به پیروزی ادامه دارد.

لازم به ذکر است که حزب الله لبنان ساعاتی پیش در خصوص شهادت سید صفی بیانیه ای صادر کرد. الدین این را رئیس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که شهید صفی الدین در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محل حضورش به شهادت رسید. رفقا شهادت ایشان که در هفته های اخیر رخ داد، شهادت بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.