افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

جنجال جدید در رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 407710
جنجال جدید در رژیم صهیونیستی

وزارت دفاع اسپانیا به روزنامه اسپانیایی «ال پایس» اعلام کرد که تمامی قراردادهای اسپانیایی برای خرید تسلیحات از رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 به جز موارد مربوط به تعمیر و نگهداری، به حالت تعلیق درآمده است. الجزیره انگلیسی گزارش داد که بر اساس آمار وزارت دفاع اسپانیا، 1.7 درصد از واردات دفاعی این کشور […]

وزارت دفاع اسپانیا به روزنامه اسپانیایی «ال پایس» اعلام کرد که تمامی قراردادهای اسپانیایی برای خرید تسلیحات از رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 به جز موارد مربوط به تعمیر و نگهداری، به حالت تعلیق درآمده است.

الجزیره انگلیسی گزارش داد که بر اساس آمار وزارت دفاع اسپانیا، 1.7 درصد از واردات دفاعی این کشور در سال گذشته از اسرائیل بوده است.

این وزارتخانه به رهبری مارگاریتا روبلز افزود که اسپانیا به طور موقت قطعات هواپیماهای مربوط به دفاع را برای تعمیر به اسرائیل صادر کرد و سپس آنها را دوباره وارد کرد.

پیش از این وزیر امور خارجه اسپانیا به این اکتفا کرده بود که از زمان آغاز جنگ غزه، این کشور به فروش سلاح به رژیم صهیونیستی متوقف شده است

این وزارتخانه در پاسخ به نامه رسمی وزرای حزب ائتلاف چپ اسپانیایی سومار این بیانیه را صادر می کند. این حزب از شرکای خود در دولت اسپانیا خواسته استتحریم تسلیحاتی کامل اسرائیلاقدام کنند

یون بلارا، نماینده پارلمان اسپانیا در بیانیه‌ای به پدرو سانچز، رئیس‌جمهور دولت، عکس «شعبان الدالو» جوان فلسطینی را که در جریان بمباران خیمه‌های آوارگان فلسطینی در نزدیکی بیمارستان «الدالو» زنده زنده در آتش سوخته را نشان داد. شهدای اقصی، در مرکز شهر. نوار غزه توسط هواپیماهای اسرائیلی: ما در نسل کشی (رژیم) اسرائیل شریک هستیم.

ماه گذشته، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا از کمیسیون اروپا خواست به درخواست اسپانیا و ایرلند پاسخ دهد و توافقات تجاری اتحادیه اروپا با رژیم اسرائیل را به دلیل حملات نظامی اخیر این رژیم در نوار غزه و لبنان به حالت تعلیق درآورد.

سانچز که در بارسلونا صحبت می کرد، اظهار داشت: معتقدم کمیسیون اروپا به عنوان نهاد رسمی کشورهای اروپایی باید یک بار برای همیشه به درخواست دو کشور اروپایی اسپانیا و ایرلند که ارسال شده پاسخ دهد. 9 سال پیش، و روابط خود را با اسرائیل به حالت تعلیق درآورد.

همچنین، جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا در بیانیه ای در وب سایت دولتی این کشور اعلام کرد که در پی آغاز حملات اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به نوار غزه، رم بلافاصله صدور هرگونه مجوز جدید برای صادرات سلاح به تل آویو را به حالت تعلیق درآورد. بنابراین، هیچ یک از قراردادها و قراردادهایی که پس از 7 اکتبر (16 مهر دیگر) امضا شد، محقق نشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.