افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

دلیل ازدواج نکردن او با مهرانه مهین ترابی زیبا به گفته خودش + عکس

  • کد خبر : 407698
دلیل ازدواج نکردن او با مهرانه مهین ترابی زیبا به گفته خودش + عکس

مهرانه مهین ترابی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در 31 مرداد 1336 در کرج به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. مهرانه مهین ترابی به طور اتفاقی با دوره آموزشی تئاتر فرامرز صدیقی در کرج مواجه شد و در دوره های آموزشی شرکت کرد. وی […]

مهرانه مهین ترابی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در 31 مرداد 1336 در کرج به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

مهرانه مهین ترابی به طور اتفاقی با دوره آموزشی تئاتر فرامرز صدیقی در کرج مواجه شد و در دوره های آموزشی شرکت کرد. وی قبل از بازیگری به مدت 2 سال در دوره های ارزشیابی آموزش دید و در اداره ارزشیابی گمرک مشغول به کار شد.

این هنرمند شب ها در گمرک فرودگاه کار می کرد و روزها در دانشگاه درس می خواند. پس از گذراندن دوره های بازیگری با نمایش «تله» نوشته محسن یلفانی، وارد عرصه بازیگری شد و سال ها در تئاتر فعالیت کرد.

مهرانه مهین ترابی اولین فعالیت حرفه ای و تصویری خود را از سال 1365 و در سن 29 سالگی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی آغاز کرد و سپس با سریال مش خیرالله تومانچه اسرار در سال 1371 به عضویت خانواده سریال های تلویزیونی درآمد. .

خانم مهین ترابی با بازی در مجموعه های تلویزیونی “صابسان” و “خانه سبز” به اوج محبوبیت رسید و سال ها با بازی مهین در سریال همسران در بین مردم شناخته شد.

بازیگر سریال خانه سبز مانند بسیاری از هنرمندان در نمایش خانگی نیز حضور داشته است و سریال های «معصوم» و «مترجم» از جمله فعالیت های جدید اوست.

مهرانه مهین ترابی در گفت و گو با مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره ازدواجش گفت: من فردی بسیار سختگیر هستم و به همین دلیل هرگز نتوانستم مرد مورد علاقه خود را پیدا کنم. هیچ توقعی مثل موقعیت شغلی، اجتماعی و مالی نداشتم، اما معیارهایی در ذهنم بود که هرگز شکست نخواهم خورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.