افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس به سیستان و بلوچستان برای بررسی وضعیت امنیتی

  • کد خبر : 407677
سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس به سیستان و بلوچستان برای بررسی وضعیت امنیتی

ابراهیم رضاییسخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامیوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی صبح امروز برای بررسی وضعیت امنیتی جنوب شرق کشور به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند. این هیئت در فرودگاه زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده […]

ابراهیم رضاییسخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامیوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی صبح امروز برای بررسی وضعیت امنیتی جنوب شرق کشور به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند. این هیئت در فرودگاه زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده مرزبانی کشور، فرمانده سپاه استان و تنی چند از مسئولان و اعضای شورای تامین این استان قرار گرفت.

در نشستی کوتاه در زاهدان، وضعیت کنونی استان سیستان و بلوچستان و چالش ها و فرصت های آن تشریح شد. در ادامه نمایندگان از مرزهای کشور و ستاد مرزبانی در مرز با پاکستان به صورت هوایی و زمینی بازدید کردند. از مکان های مورد بازدید میرجاوه بود که از کارگاه تولید دیوار مرزی، هنگ مرزی میرجاوه و شرکت مرزی ریگ ملک بازدید شد. همچنین ساخت دیوار مرزی در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون امنیت ملی همچنین از ستاد مرزبانی کشور در نقطه صفر مرزی با پاکستان بازدید و از خدمات پرسنل و نیروهای مرزبانی تجلیل و قدردانی کردند. در ادامه از پاسگاه مرزی 154 نیروی زمینی سپاه در حوالی شهرستان سراوان و همچنین از پاسگاه مرزی 158 بازدید به عمل آمد و نمایندگان همچنین چالش های امنیتی استان سیستان و بلوچستان و شرق کشور را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان برنامه امروز جلسه شورای تامین استان سیستان و بلوچستان با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در چابهار برگزار شد. در این نشست عمده مسائل امنیتی شرق کشور از جمله قاچاق، موضوع اتباع، مسائل مرزی و قاچاق سوخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است ستادی که نمایندگان بازدید کردند بخشی به سرپرستی بزرگواران فرجا و بخشی نیز تحت فرماندهی نیروی زمینی و قرارگاه سپاه در جنوب شرق کشور بود. در این بازدیدها، فرمانده مرزبانی کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان و اعضای شورای تامین نیز نمایندگان را همراهی می کردند.

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=21008

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.