افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

استاندار جدید خوزستان با حضور وزیر کشور معرفی شد

  • کد خبر : 407635
استاندار جدید خوزستان با حضور وزیر کشور معرفی شد

به گزارش رکنا از خوزستان؛ در این مراسم که با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و برخی از نمایندگان خوزستان در مجلس برگزار شد، از زحمات علی از اکبر حسینی محراب قدردانی و سید محمدرضا موالی زاده به عنوان استاندار جدید خوزستان […]

به گزارش رکنا از خوزستان؛ در این مراسم که با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و برخی از نمایندگان خوزستان در مجلس برگزار شد، از زحمات علی از اکبر حسینی محراب قدردانی و سید محمدرضا موالی زاده به عنوان استاندار جدید خوزستان معرفی شد.

موالی زاده متولد 1339 در شهر خرمشهر بود و در دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی به عنوان نماینده اهواز در مجلس حضور داشت. وی بین سال های 1386 تا 1391 نماینده مجلس، حقوقی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

پس از هفت سال قطع روابط دیپلماتیک ایران و الجزایر، سرانجام در سال 1379 پس از دیدار سید محمد خاتمی و عبدالعزیز بوتفلیقه روسای جمهور دو کشور در حاشیه اجلاس هزاره سازمان ملل، تهران و الجزایر تصمیم به تبادل نظر گرفتند. سفرا و به پیشنهاد سید کمال سید محمدرضا موالی زاده وزیر امور خارجه وقت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در الجزایر منصوب شد.

استاندار جدید خوزستان نیز تیرماه 1395 به عنوان دبیر شورای عمومی فرهنگ کشور منصوب شد که تا ماه های اخیر در این سمت بود. موالی زاده، عرب نژاد ایرانی، یکی از فعالان ستاد انتخاباتی مسعود بیشیدیان است.را

قومیت ها تفاوتی ندارند/انتخاب استانداران بر اساس شایستگی و کارآمدی است

اسکندر مومنی وزیر کشور روز چهارشنبه در مراسم معارفه سید محمدرضا موالی زاده استاندار جدید خوزستان و تکریم علی اکبر حسینی محراب استاندار سابق گفت: رئیس جمهور در ایام انتخابات چندین موضوع از جمله وحدت ملی و … را مطرح کرد. همبستگی است و معتقد است که اداره کشور باید توسط همه گروه های مختلف هدایت شود.

وی افزود: انتخاب استانداران با داشتن شرایط کلی که همه مدیران و کارگزاران نظام باید داشته باشند، کارآمدی و شایستگی آنها اولویت اصلی آنهاست.

وزیر کشور تصریح کرد: فرقی بین طرز فکر و قومیت فردی که برای استانداری انتخاب می شود وجود ندارد. ما همه ایرانی هستیم و باید برای سربلندی ایران تلاش کنیم.

آهنربای جمعه از اهواز

همه به دولت خدمتگزار کمک کنیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم گفت: آقای موالی زاده استاندار جدید فردی انقلابی و متدین است بنابراین همه ما وظیفه داریم دولت را در خدمت یاری کنیم و به فرموده رهبری تضعیف حرام است. این دولت

وی با تاکید بر اینکه نباید در انتصابات دخالتی صورت گیرد، گفت: انتظار می رود استاندار جدید بدون دخالت در امور اجرایی و کارهای اجرایی از همه سطوح و مسئولان حمایت کند.

موسوی فرد گفت: موفقیت استاندار، موفقیت دولت و در نهایت موفقیت نظام است، بنابراین لازم است استاندار جدید را همراهی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.