افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

لزوم استفاده از همه توانمندی ها برای پیشرفت استان همدان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407616
لزوم استفاده از همه توانمندی ها برای پیشرفت استان همدان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حمید ملا نوری شمسی بعدازظهر چهارشنبه دوم مهرماه همزمان با دومین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید علی نظری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و 1100 شهید شهرستان و ایمنی Malair شهید علی نظری حضور در یادواره ها را به دعوت شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا در کنار همه ما […]

به گزارش خبرنگار مهر حمید ملا نوری شمسی بعدازظهر چهارشنبه دوم مهرماه همزمان با دومین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید علی نظری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و 1100 شهید شهرستان و ایمنی Malair شهید علی نظری حضور در یادواره ها را به دعوت شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا در کنار همه ما رصد و حضور دارند و خودشان ما را در این مراسم ها شرکت می دهند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید قدر نعمت خدمت به شهدا را دانست افزود: خدمت به شهدا علاوه بر تاثیرات فراوانی که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد. بدون شک برای زندگی شخصی ما نیز موثر است و خداوند می فرماید شهدا زنده اند و مطمئن باشیم کسی که بزرگترین سرمایه عمر خود را صادقانه در راه خدمت به حق صرف می کند باید در نزد خداوند مقامی داشته باشد. واسطه فیض در زندگی ما

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از ابتدای اسلام ادامه داشته و بیمه مکتب اسلام و راه حق بوده است، تصریح کرد: امروز پس از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس می توان شاهد بود. که ارادت مردم به شهدا روز به روز بیشتر می شود و این ادامه راه ارزشمند شهادت است و این جز تامین مکتب اسلام نیست و اگر شهیدی هم بیاید برای تجدید است. آن را این بیمه نامه

ملا نوری خاطرنشان کرد: این باب امروز باز است و کسانی هستند که در راه دفاع از حریم آل الله و اهل بیت، دفاع از امنیت و… جان خود را برای تمدید این بیمه نامه فدا می کنند. مکتب اسلام

وی با اشاره به اینکه شهادت نصیب هرکسی نمی شود، گفت: شهادت نصیب بندگان خاص و پاک خدا و کسانی می شود که با خدا معامله می کنند.

استاندار همدان با اشاره به اظهارات ائمه انقلاب و حتی تحلیلگران سیاسی و کارشناسان جهان مبنی بر اینکه ما مردمی بهتر از مردم ایران نمی شناسیم، افزود: این افراد افرادی هستند که هنوز هم هستند. آرمان ها آنها محکم ایستادند و از اول انقلاب تا امروز انقلاب را رها نکردند، با همه مشکلات روبرو بودند.

وی با اشاره به عملیات صادق 2 و شایعات روانی دشمن تصریح کرد: پس از آن شاهد بودیم که در جمعه تاریخی و نماز جمعه تهران به امامت خود با اقتدار در این نماز جمعه شرکت کردند. استحکام، و مردم مانند سیل خروشان بودند. آمدند با اینکه می دانستند احتمال ناامنی وجود دارد اما در این مراسم شرکت کردند.

وی با اشاره به ویژگی های شهدا گفت: یکی از بزرگ ترین ویژگی های شهدا این بود که میدان جهاد را میدان عبادت خدا می دانستند و در راه خدا نماز و دعا و نیایش و گریه شبانه می خواندند. حقیقت و از خدا کمک خواست.

ملا نوری افزود: رضایت به تقدیر الهی دومین ویژگی شهدا بود و شهدا میدان جهاد را میدان مسابقه می دانستند و در این راه از یکدیگر پیشی گرفتند.

وی با اشاره به اتفاقات امروز غزه و لبنان و فضای کنونی افزود: امروز جبهه مقاومت با یکی مواجه است. راجیکام نه ظالم است و نه بچه می کشد و نه برای چند ملت ستمدیده وحشی است، بلکه به معنای واقعی، مخالفت آزادی و امانت الهی در برابر ظلم است.

استاندار همدان گفت امروز این مقاومت و موضع، اساس نهضت‌های بزرگ است و نشان می‌دهد که ملت‌های مسلمان با اراده‌های محکم و آهنین و متصل به خدا شکل گرفته‌اند و کسی جرأت نمی‌کند این را به آنها بگوید.

وی افزود: این قدرت و عظمت ایران نشات گرفته از خون شهدا و رهبری مدبرانه ائمه انقلاب و جایگاه ملت ایران است.

وی خطاب به همه دشمنان تصریح کرد: امروز در پاسخ به همه تحلیل‌های دشمن و تحلیلگران دنیا قاطعانه اعلام می‌کنیم که ایران بزرگترین حریف اسرائیل، ایران است و باید بدانید همانطور که امت رحل گفت: آمریکا و اسرائیل . هیچ غلطی نمیتونم بکنم

ملانوری وی خطاب به رژیم صهیونیستی و ادعای آن بر گنبد آهنین تاکید کرد: بدانید امروز به برکت خون شهدا ما یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه هستیم و حتی در تصمیمات منطقه ای ایران حرفی برای گفتن دارد. و بدون دخالت ایران هیچ تصمیمی نمی توان گرفت و ایران یکی از موثرترین کشورهاست و اگر این قدرت نبود امروز برای ما هم بود. کشور داشتند بازی می کردند

وی در ادامه دوران دفاع مقدس را دانشگاهی برای ایران به تمام معنا دانست و با بیان اینکه ما کاردان هستیم، گفت: این دانشگاه عالی به ما آموخت که روی پای خود بایستیم.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر کشوری تحت این تحریم های ظالمانه قرار می گرفت قبلاً سقوط کرده بود، اظهار داشت: سناریوی جهاد هیچ وقت برای کشور ما بسته نیست و جهاد همیشه وجود دارد و حضور جهادگران باید در هر صحنه ای ظاهر شود.

با تاکید بر اینکه امروز میدان جهاد، میدان جهاد اقتصادی است و چگونگی تاکید رهبری بر این موضوع مهم در شعارهای سال در سال های اخیر و اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یک دستور درمانی در درمان اقتصاد کشور گفت: خلاصه اقتصاد مقاومتی مردمی این اقتصاد است.

ملانوری وی با بیان اینکه وجوه پولی که امروز در دست مردم است چندین برابر ظرفیت دولت است و باید از همه این وجوه و اعتبارات در جهت رونق اقتصاد کشور استفاده شود، گفت: چه چیزی باعث پایداری و پایداری اقتصاد کشور شده است. کشور تا به امروز یک شهر بود.

وی تاکید کرد: همه مسئولان و مدیران وظیفه دارند تسهیل کنند آرامش هدایت، سیاست گذاری و نظارت باید راه را برای مردم هموار کند و نشاط اجتماعی ایجاد کند. تحویلجوانان جمعیت. و..نگرانی ما آسیب های اجتماعی زیادی را متحمل شده ایم و داریم.

استاندار همدان افزود: ما فرهنگ غنی داریم و باید علت ها را پیدا کنیم. وی گفت: مشکل فعلی اشتغال و اقتصاد است که باید حل شود.

وی خاطرنشان کرد: عرصه امروز جهاد، عرصه جهاد اقتصادی است، باید تلاش کنیم از همه ظرفیت های استان همدان برای پیشرفت و توسعه استفاده کنیم، سرمایه های در حال عبور را با آغوش باز بپذیریم و از آنها حمایت کنیم.

مالیخولیا وی با تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: این سرزمین یک میدان دیگر نیست و یک فرمانده بیشتر ندارد. باید تلاش کنیم همه را جذب این رشته کنیم.

در ادامه مراسم عزاداری با حضور خانواده شهدا و مسئولان برگزار خواهد شد. ورکشار افراد مختلف در سازماندهی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.