افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

کتاب «سخنرانی حکومت وحدت ملی» در اختیار مدیران قرار می گیرد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 407510
کتاب «سخنرانی حکومت وحدت ملی» در اختیار مدیران قرار می گیرد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر به بررسی ماهیت سخنرانی آشتی و مبانی آن پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون پنج دوره گفتمانی را پشت سر گذاشته ایم. دهه اول آن گفتمان ارزشی با کاریزما امام راحل و دوران جنگ و شهادت بود.وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر به بررسی ماهیت سخنرانی آشتی و مبانی آن پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون پنج دوره گفتمانی را پشت سر گذاشته ایم. دهه اول آن گفتمان ارزشی با کاریزما امام راحل و دوران جنگ و شهادت بود.
وی افزود: دهه دوم دوران سازندگی و تحول برای حل ویرانی جنگ و دهه سوم گفتمان اصلاحات و دهه های بعد گفتمان عدالت و اعتدال و امروز دولت پزشکان بود. گفتمان وحدت ملی را ترویج می کنند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه این مفهوم و ابعاد آن باید در جلسه مسئولان کشور تقسیم شود، ادامه داد: وفاق هم محور دینی دارد و هم مبنای سیاسی، مذهبی، اقتصادی و اجتماعی دارد.
جامعه امروز به جای سخنرانی نیازمند اقدامات مسئولان و وحدت ملی است و این امکان پذیر نیست مگر اینکه به جای حاشیه، به متن بپردازیم.
صالحی امیری نقطه مقابل توافق را انشقاق دانست و گفت: هر عاملی که موجب تفرقه شود مخالف آن است. وقف و هر کس از نص عدول کند مخالف توافق است.
وی تاکید کرد که توافق به معنای خسته شدن جامعه از درگیری است سیاست و افزود: جامعه امروز نیازمند یک حرکت جدید و یک خیز جدید است و جامعه ای که یک دهم آن یارانه باشد، چند میلیون نفر حاشیه نشین و معتاد به مواد مخدر باشند و خواب کافی نداشته باشند، باید جامعه را به سمت وحدت سوق داد. ملی
وزیر میراث فرهنگی با تاکید بر اینکه مدیران مسئول این توافق هستند، تاکید کرد: مردم از ما نمی خواهند که خطوط مشترکی را ترسیم کنیم، آنها کارآمدی و کفایت مدیریت را می طلبند و مدیران باید توافق را در عمل اجرا کنند.
صالحی امیری با تاکید بر اینکه کسانی که در قبال مشکلات متعدد جامعه احساس مسئولیت نمی کنند بر خلاف اجماع عمل می کنند، گفت: امروز مفهوم اجماع یک ضرورت حیاتی برای جامعه و مدیریت کشور است.
وی با اشاره به اینکه هارمونی نه شعار است و نه تعارف، ادامه داد: معنای واضح آن این است که فراتر از رنگ پوست، مذهب و جنسیت، همه توانمندی های موجود باید معطوف به حل مشکلات مردم باشد و همه کسانی که به فکر مردم هستند باید از حاشیه سازی پرهیز کنند. . انجام دهید
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: ما در مقاومت همه جانبه هستیم و ملت ما نه تنها با رژیم کودک کش اسرائیل مخالف است، بلکه با دنیای غرب و با هرکسی که در چنین شرایطی تفرقه ایجاد کند درگیر هستیم. . این کمپین ضد انطباق و ضد آرمان است. این یک انقلاب است.
صالحی امیری تاکید کرد: دولت مصمم است با وفاداری به آرمان های شهدا و با سوگند یاد شده برای مردم تمام ظرفیت خود را برای حل مشکلات مردم تحت رهبری رهبر معظم انقلاب بسیج کند. “
وی افزود: انتخاب استانداران نیز بر اساس همین چارچوب فکری است و امیدواریم مدیران استان همدان در این چارچوب تصمیم گیری کنند و به مطالبات توده های مردمی پاسخ دهند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: معتقدم امروز دفاع از انقلاب به معنای رفع مطالبات و مشکلات مردم است.
صالحی امیری همچنین میراث فرهنگی را بزرگترین ظرفیت کشور دانست و تصریح کرد: میراث فرهنگی گنجینه بی شماری است و در هر کجای این جغرافیا کاوش کنند، اثر تاریخی و تمدنی از آن به وجود می آید و به همین دلیل نام این سرزمین به آن می گویند. سرزمین اسرار و من اسرار را به جا گذاشته ام.
وی با بیان اینکه قریب به یک میلیون اثر تاریخی در این سرزمین شناسایی شده است، افزود: استان همدان در این ظرفیت عظیم پیشرو است و امروز در ارتفاعات ایران و جهان می درخشد.
وزیر میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک از این بحران بزرگ عبور خواهیم کرد، گردشگران زیادی به این استان و کشور سفر خواهند کرد و باید زیرساخت ها فراهم شود. آر به فراهم کند
صالحی امیری با تاکید بر اینکه گردشگری اولین نقطه جذابی است که در مطالعات بانک جهانی معرفی شده ایم، ادامه داد: در مطالعات خود جزو سه کشور جذاب دنیا هستیم.
وی امنیت و تامین زیرساخت ها را دومین نقطه گردشگری عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی باید توان خود را برای توسعه زیرساخت ها مانند هتل، بوم گردی، جاده و راه آهن بسیج کنیم.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه صنعتگری یکی دیگر از قابلیت هایی است که می تواند به گردشگری کمک کند، گفت: صنعتگری ایران در گوشه و کنار این سرزمین می درخشد و ملایر سرمایه ملی و جهانی صنایع دستی است.

صالحی امیری در عین حال امنیت شغلی فعالان این هنر را چه در کارگاه و چه در منزل، تجاری سازی و صادرات را سه موضوع مهم در صنعت برشمرد و گفت: بدون صادرات، صنعت به مقصد نمی رسد.

وی با اشاره به سفر خود به استان همدان افزود: این کشور و این جغرافیا نگین درخشانی است که چون خورشید می درخشد و به همه تاریکی ها نور می دهد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه این همه جغرافیا افتخار ایران و خاستگاه و تاریخ این سرزمین در استان همدان و ملایر، شناسنامه ایرانیان است، تاکید کرد: نمایندگان مردم ملایر هستند. در مجلس آنها فارغ از هرگونه جنجال، تمام وقت و با انگیزه هستند. آنها از حقوق مردم این شهر دفاع می کنند و بیش از یک نماینده برای این استان و شهرستان دلسوزی دارند.
صالحی امیری یادآور شد: استاندار همدان در ابتدای انتخابات استانداری با اجماع و بدون یک رای منفی انتخاب شد و پیام ایشان این است که کل جمعیت دولت را در اختیار دارد و این را باید یک فرصت دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.