افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

بیانیه وزارت امور خارجه در پی اعلام خبر شهادت هاشم صفی الدین

  • کد خبر : 407503
بیانیه وزارت امور خارجه در پی اعلام خبر شهادت هاشم صفی الدین

آفتاب نیوز: بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت اعلام شهادت سیدهاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «خداوند مؤمنان را برای خود و اندوهشان خریده است که بهشت ​​را برای آنانی که در دشنام‌های الی و قرآن می‌جنگند و هر کس به […]

آفتاب نیوز:

بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت اعلام شهادت سیدهاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«خداوند مؤمنان را برای خود و اندوهشان خریده است که بهشت ​​را برای آنانی که در دشنام‌های الی و قرآن می‌جنگند و هر کس به عهد خود با خدا وفا کند، تو را که با توست و به آنان فروخته‌ای موعظه کند. . با شما، و این چیز خوبی است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شهادت حجه الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله و جمعی از یارانش را در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد. حضور امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت‌های غیور و مقاوم لبنان و فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان و آزاده جهان را به رهبران و مبارزان جنبش حزب‌الله و عزیزان تبریک و تسلیت می‌گویم. خانواده آن شهید بزرگوار

شهید سید هاشم صفی الدین از رهبران و بنیانگذاران مقاومت لبنان و از یاران نزدیک و وفادار شهید سید حسن نصرالله بود که تمام عمر شریف خود را وقف راه آزادی بیت المقدس و دفاع از ناموس کرد. از لبنان و تمامیت ارضی در برابر تجاوزات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و سرانجام در این راه مقدس به شهادت رسید.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز جنایت رژیم صهیونیستی در ارتکاب این جنایت نابخشودنی را به شدت محکوم می کند و بر مسئولیت مستقیم دولت آمریکا و سایر دولت های حامی رژیم اشغالگر در این جنایت تاکید می کند.

بی تردید شهادت رهبران مقاومت، هیچ گسستی در عزم، ایمان و اراده رهبران آنان، رزمندگان غیور مقاومت و ملتهای مسلمان آزاده منطقه برای مبارزه با اشغالگری و ظلم ایجاد نخواهد کرد. و تجاوزات رژیم صهیونیستی تا پایان اشغالگری صهیونیستها در منطقه و حقوق ملت فلسطین و ملتهای آن. این منطقه، به ویژه، حق اساسی تعیین سرنوشت را ایجاد نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.