افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

افزایش 60 تا 70 میلیون مترمکعبی مصرف گاز به دلیل کاهش دما

  • کد خبر : 407440
افزایش 60 تا 70 میلیون مترمکعبی مصرف گاز به دلیل کاهش دما

به گزارش بازار شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی روز چهارشنبه 2 آبان 1403 در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران عامل و عملیات شرکت های گاز استانی جهت هماهنگی فصل سرما ادامه داد: با کاهش کلی دما و ورود توده هوای سرد به کشور، مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری روند صعودی به […]

به گزارش بازار شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی روز چهارشنبه 2 آبان 1403 در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران عامل و عملیات شرکت های گاز استانی جهت هماهنگی فصل سرما ادامه داد: با کاهش کلی دما و ورود توده هوای سرد به کشور، مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری روند صعودی به خود گرفته است.

وی افزود: پیامد این سرما و شروع زودهنگام زمستان در اولین روزهای آبان ماه سال جاری، روشن شدن وسایل گرمایشی در اکثر استان هاست که به طور ناگهانی با کاهش 12 درجه ای میانگین وزنی مواجه شدند.

معاون وزیر نفت و گاز شرایط امسال را بسیار سخت و ظریف عنوان کرد و ادامه داد: برای مدیریت صحیح این وضعیت باید حداکثر هماهنگی با مدیریت دیسپاچینگ شرکت ملی گاز برای گازرسانی به نیروگاه ها و نیروگاه ها انجام شود. صنایع

توکلی خط قرمز شرکت ملی گاز ایران را در بحث گازرسانی مانند هر سال به بخش داخلی اعلام کرد و گفت: فراموش نکنیم که به هر حال برنامه ریزی و هماهنگی برای حداکثر پالایش و انتقال گاز است. با محوریت حفظ پایداری شبکه در فصل سرد سال و افزایش همکاری. سازمان داخلی برای بهبود خدمات رسانی به مردم اولویت اصلی ماست.

وی خطاب به روسای بهره برداری شرکت های گاز استانی خاطرنشان کرد: بحث تعمیر خطوط و جایگاه های کاهنده فشار را به گونه ای انجام دهید که برای زمستان پیش رو آمادگی کامل داشته باشید. برای نتیجه گیری بهتر، برای شرایط خاص و ویژه، در کوتاه ترین زمان ممکن، سناریوهای مختلف را آماده کنید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: با توجه به شرایط خاص و ویژه امسال و فرا رسیدن زودهنگام زمستان سرد، هماهنگی کامل با استانداران بالادستی و در تمامی موارد با مدیران عامل استان ها انجام شده است. شرکت های گاز برای گازرسانی به صنایع و غیره. برای همکاری

توکلی مدیریت مصرف گاز در همه بخش ها را شرط گذر آرام از زمستان آینده دانست و افزود: حداکثر انتقال گاز با توجه به پایداری شبکه در دوره بیشترین مصرف در زمستان یک وظیفه ملی و حیاتی است و مسئولین ذیربط در کلیه بخشها بر اساس دستورات صادره در این هیئت موظفند با برنامه ریزی منسجم نسبت به افزایش ضریب اطمینان تسهیلات اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.