افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تخلیه از فرودگاه بیرمنگام انگلستان به دنبال یک حادثه امنیتی

  • کد خبر : 407410
تخلیه از فرودگاه بیرمنگام انگلستان به دنبال یک حادثه امنیتی

به گزارش رکنا، سخنگوی پلیس بیرمنگام ظهر امروز (چهارشنبه) گفت: یک خودروی مشکوک در حوالی آن توقف کرد. فرودگاه این یک اقدام پیشگیرانه برای تضمین ایمنی مسافران و کارکنان فرودگاه است. وی به مسافران توصیه کرد قبل از عزیمت به فرودگاه با شرکت های هواپیمایی خود تماس بگیرند. در همین حال، سرویس آتش نشانی وست […]

به گزارش رکنا، سخنگوی پلیس بیرمنگام ظهر امروز (چهارشنبه) گفت: یک خودروی مشکوک در حوالی آن توقف کرد. فرودگاه این یک اقدام پیشگیرانه برای تضمین ایمنی مسافران و کارکنان فرودگاه است. وی به مسافران توصیه کرد قبل از عزیمت به فرودگاه با شرکت های هواپیمایی خود تماس بگیرند.

در همین حال، سرویس آتش نشانی وست میدلندز اعلام کرد که دو آتش نشان در محل حضور داشتند و از نزدیک با پلیس، آمبولانس و کارکنان فرودگاه همکاری می کردند. این نهاد بریتانیایی افزود که نیروهای محلی آماده ارائه پشتیبانی بیشتر در صورت لزوم هستند.

تصاویر منتشر شده در اینترنت تعدادی از مسافران را نشان می دهد که در حال پرسه زدن در آسفالت داخل هواپیما هستند. صدها مسافر در خیابان های اطراف منتظر بودند تا با چمدان های خود وارد فرودگاه شوند.

فرودگاه بیرمنگام حوالی ساعت 16 با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که در پی تکمیل تحقیقات پلیس، پروازها به حالت عادی بازگشته است. پلیس همچنین تایید کرد که تیم بی طرف و کنترل خودرو مظنون را بررسی کردند و وضعیت امن است.

با این حال، مقامات فرودگاه همچنان به مسافران توصیه می کنند که وضعیت آخرین پرواز را قبل از رفتن به فرودگاه بررسی کنند.

فرودگاه بیرمنگام هفتمین فرودگاه بزرگ انگلستان است که سالانه 11.5 میلیون مسافر از دروازه آن عبور می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.