افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

حراج سکه یک بستر امن برای خرید خریداران است

  • کد خبر : 407377
حراج سکه یک بستر امن برای خرید خریداران است

به گزارش بازار، اصغر بالسینی گفت: یکی از ویژگی های حراج سکه طلا در مرکز مبادلات ایران، بستری مطمئن و مناسب برای کسانی است که قصد خرید سکه طلا را دارند. دسترسی عمومی به حراج سکه طلا. وی افزود: نکته اصلی این است که حراج مرکز مبادلات بر اساس آنچه بانک مرکزی اعلام کرده است […]

به گزارش بازار، اصغر بالسینی گفت: یکی از ویژگی های حراج سکه طلا در مرکز مبادلات ایران، بستری مطمئن و مناسب برای کسانی است که قصد خرید سکه طلا را دارند.

دسترسی عمومی به حراج سکه طلا.

وی افزود: نکته اصلی این است که حراج مرکز مبادلات بر اساس آنچه بانک مرکزی اعلام کرده است و با استانداردها و نرخ بانک مرکزی است که طلا باید بستر و سامانه حراج سکه طلا باشد. آدرس mercado.ice.ir این سامانه جامع و مناسبی است که امکان خرید سکه را برای عموم مردم فراهم کرده است. کسانی که قصد خرید سکه را دارند می توانند در هر حراج حداکثر پنج سکه طلا سفارش دهند و از آنجایی که قرار است از هفته آینده هر هفته سه جلسه حراج سکه طلا برگزار شود، به متقاضیان این اطمینان داده می شود که در هر جلسه و در سایر حراج ها، ، می توانند در تمام جلسات حراج شرکت کنند اما سقف سفارش و خرید آنها برای هر جلسه پنج سکه است.

سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران گفت: در تمامی حراج های سکه طلا، امکان شرکت در حراج هر سکه برای تمامی هموطنان بالای 18 سال فراهم است.

بالسینی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های بانک مرکزی برای افزایش عرضه ارز در بازار، دو اقدام در دستور کار مرکز مبادلات قرار گرفته است. در گام نخست، جلسات حراج سکه در مرکز مبادلات که قبلاً دو جلسه در هفته بود، از هفته آینده به سه جلسه در هفته افزایش می یابد و در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) متقاضیان خواهند بود. قادر به شرکت در مزایده

وی خاطرنشان کرد: در موردی دیگر تعداد سکه های اختصاص یافته برای هر جلسه حراج سکه نیز افزایش یافت. به عنوان مثال در آخرین جلسه حراج که روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد، بیش از 13000 قطعه انواع سکه اهدا شد که در بخش ربع به بیش از 80 درصد متقاضیان سکه تعلق گرفت و 81.2 درصد متقاضیان سکه بودند. قادر به خرید سکه در بخش میانی و در تمامی معاملات سکه بیش از 60 درصد از متقاضیان سکه را به خود اختصاص دادند.

سخنگوی مرکز طلا و ارز ایران ادامه داد: بنابراین هم تعداد جلسات حراج سکه در مرکز مبادلات و هم میزان و حجم تخصیص به متقاضیان در هر جلسه افزایش یافته است.

بالسینی در پایان گفت: با توجه به اینکه فروش و عرضه سکه در مرکز مبادلات از طریق سامانه انجام می شود، این بستر برای شرکت در مجامع حراج سکه برای کلیه متقاضیان در سراسر کشور و طبق آمار موجود از تمامی استان های شرکت کننده در حراج کشور وجود دارد و با توجه به قیمت و نرخ متعادلی که در مرکز مبادلات به عنوان قیمت نهایی فروش ارائه می شود، این موضوع کمک شایانی به کسانی می کند که قصد خرید مطمئن سکه طلا را دارند. و از نظر اقتصادی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.