افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ترامپ یک فاشیست است. او ژنرال هایی مانند هیتلر را می خواست.

  • کد خبر : 407368
ترامپ یک فاشیست است. او ژنرال هایی مانند هیتلر را می خواست.

آفتاب نیوز: اظهارات جان کلی، ژنرال بازنشسته آمریکایی که از سال 2017 تا 2019 برای ترامپ در کاخ سفید کار می کرد، در مصاحبه ای با نیویورک تایمز و آتلانتیک بیان شد. کلی مدت‌هاست که از ترامپ انتقاد می‌کرد و قبلاً او را متهم کرده بود که جانبازان کشته شده در جنگ را “بزدل” و […]

آفتاب نیوز:

اظهارات جان کلی، ژنرال بازنشسته آمریکایی که از سال 2017 تا 2019 برای ترامپ در کاخ سفید کار می کرد، در مصاحبه ای با نیویورک تایمز و آتلانتیک بیان شد.

کلی مدت‌هاست که از ترامپ انتقاد می‌کرد و قبلاً او را متهم کرده بود که جانبازان کشته شده در جنگ را “بزدل” و “بازنده” خوانده است. با این حال، هشدارهای جدید او تنها دو هفته قبل از انتخابات منتشر شد.

ترامپ که به دنبال بازپس گیری کاخ سفید است، اعلام کرده است که به طور چشمگیری استفاده از ارتش را در داخل ایالات متحده گسترش خواهد داد و پیشنهاد استفاده از زور برای آزار و اذیت آمریکایی هایی که او آنها را «دشمنان داخلی» می داند، داده است.

کلی به نیویورک تایمز گفت: «او بیش از یک بار گفت که هیتلر کارهای خوبی انجام داده است.

رئیس سابق دفتر ترامپ اضافه کرد که او معمولاً این گفتگو را با گفتن اینکه “هیتلر کار خوبی انجام نداده” رد می کند، اما ترامپ گهگاه آن را دوباره مطرح می کند.

کلی در مصاحبه خود با آتلانتیک همچنین گفت که وقتی ترامپ ایده نیاز به “ژنرال های آلمانی” را مطرح کرد، با اشاره به اتو فون بیسمارک، صدراعظم سابق آلمان، پرسید که آیا منظور ترامپ “ژنرال های بیسمارک” است؟

کلی از ترامپ پرسید: «مطمئناً منظور او ژنرال های هیتلر نیست. رئیس جمهور سابق آمریکا در پاسخ به این سوال گفت: بله منظورم ژنرال های هیتلر است.

ستاد انتخاباتی ترامپ این ادعاها را رد کرد و استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، استدلال کرد که کلی “با این داستان های دروغ خود را بی اعتبار کرده است.”

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت در ایالت‌های کلیدی نزدیک است و ترامپ و کامالا هریس در سرتاسر ایالات متحده و در مناطق کلیدی برای جلب نظر رأی‌دهندگان بلاتکلیف کمپین تبلیغاتی می‌کنند.

تیم والز، فرماندار مینه سوتا و معاون هریس، که به مدت 24 سال در واحدها و پست های مختلف در گارد ملی ارتش خدمت کرده است، به سرعت از مصاحبه های سه شنبه شب برای حمله به ترامپ استفاده کردند.

والز که در ویسکانسین صحبت می کرد، گفت: “مردم، خطر نزدیک است.” ترامپ داره دیوانه میشه رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری می گوید که ژنرال هایی مانند آدولف هیتلر را می خواهد.

کلی همچنین در مصاحبه خود با نیویورک تایمز گفت که ترامپ با تعریف فاشیست مطابقت دارد. کلی پس از خواندن تعریف فاشیست، از جمله اینکه فاشیسم «یک ایدئولوژی و جنبش سیاسی ناسیونالیستی راست افراطی، استبدادی است که توسط یک رهبر دیکتاتور رهبری می شود» به این نتیجه رسید که ترامپ «قطعاً با تعریف کلی از فاشیست مطابقت دارد».

وی افزود که ترامپ اغلب از هرگونه تلاشی برای محدود کردن قدرت خود ناراضی است و “دوست دارد” یک دیکتاتور باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.