افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

طرح انسداد مرزها در حال انجام است

  • کد خبر : 407348
طرح انسداد مرزها در حال انجام است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: طرح انسداد مرزها با تمام قوا در حال انجام است و به برکت این طرح علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی از ورود و خروج غیرقانونی مرزها جلوگیری می شود. از حمل و نقل کالا، نیروی کار و سوخت نیز جلوگیری خواهد شد. به […]

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: طرح انسداد مرزها با تمام قوا در حال انجام است و به برکت این طرح علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی از ورود و خروج غیرقانونی مرزها جلوگیری می شود. از حمل و نقل کالا، نیروی کار و سوخت نیز جلوگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ یوسف قربانی در بازدید از طرح کمک های مردمی نیروی زمینی ارتش در گناباد اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرای طرح های محرومیت زدایی در تمامی اقشار کم برخوردار را در دستور کار خود دارد. استان ها و خدمات ارزنده ای ارائه کرده است. همچنین در این سالها نقاط مرزی را برای هموطنان فراهم کرده است.

وی در نشست مسئولان استانی با اشاره به حمایت های نیروی زمینی ارتش در عرصه کمک های مردمی در سطح کشور گفت: نیروی زمینی ارتش در تمام حوادث گذشته در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است. سال به ویژه با اجرای طرح های کمک های مردمی و شعار «ارتش فدای ملت» به درستی محقق شده است.

امیر سرتیپ قربانی در ادامه اجرای طرح انسداد مرزها در مرزهای شمال شرق کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: طرح انسداد مرزها با قوت و به برکت این طرح علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی در حال انجام است. ، از ورود و خروج کالاهای غیرمجاز، نیروی کار و سوخت نیز جلوگیری می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی معاونت بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در شهرستان گناباد گفت: متناسب با نیاز مردم این شهر یک کلینیک سیار دندانپزشکی با تمامی امکانات و کادری مجرب جهت ارائه خدمات می باشد. درمانگاهی در این منطقه ایجاد شده و در حال حاضر خدمات ارزنده ای به مردم منطقه ارائه می کند و بنا به درخواست مسئولان استانی این درمانگاه تا پایان ماموریت در شهرستان گناباد مستقر خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.