افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

متن بیانیه رسمی حزب الله در خصوص شهادت سید هاشم صفی الدین

  • کد خبر : 407345
متن بیانیه رسمی حزب الله در خصوص شهادت سید هاشم صفی الدین

به گزارش بازار، حزب الله در بیانیه ای رسمی از شهادت سیدهاشم صفی الدین، رهبر بزرگ و شهید والامقام راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی خبر داد. این بیانیه می گوید: بسم الله الرحمن الرحیم ﴿ از مؤمنان کسانی هستند که به خدا وفادارند و از آنها منتظران او […]

به گزارش بازار، حزب الله در بیانیه ای رسمی از شهادت سیدهاشم صفی الدین، رهبر بزرگ و شهید والامقام راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

این بیانیه می گوید:

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ از مؤمنان کسانی هستند که به خدا وفادارند و از آنها منتظران او هستند و منتظران ما صالحان علی العظیم هستند.

همراه با امت مجاهد و شهیدپرورمان، امت مقاومت و پیروزی، عزادار رهبر معظم و شهید بزرگوار علی طریق القدس سره، رئیس شورای اجرایی حزب الله حضرت علامه، آقای سیدهاشم صفی الدین هستیم. همان که در کنار بهترین برادران مجاهدش با کمال میل، صبورانه و در اثر حمله جنایتکارانه و تجاوزکارانه صهیونیستها به سوی پروردگارش روی آورد.

آقا سید هاشم به برادر سرافرازترین و گرانقدرترین شهیدمان جناب دبیرکل حضرت سید حسن نصرالله پیوست. او برای آنها بهترین برادری بود که به برادرش دلجویی می کرد (با اشاره به حماسه کربلا). منصب او به عنوان دبیر کل شهید مانند مقام ابافضل العباس علیه السلام نسبت به برادرش امام حسین علیه السلام بود. از این رو او برادر، پشتیبان، پرچمدار او و جایگاه مورد اعتماد سید شهید در سختی ها و سختی ها بود. او مانند مجاهدان جنگ بدر، یاور دین خدا، وارسته، عادل، رهبر، مدیر و فرمانده بزرگ و شهید والامقام بود.

آقای سید هاشم صفی الدین تمام عمر خود را در خدمت به حزب الله، مقاومت اسلامی و ملت گذراند و در سال های عمر شریف خود با اقتدار و تعهد رهبری شورای اجرایی حزب و نهادهای مختلف آن را بر عهده داشت. وی در عرصه های مختلف در کنار مجاهدان و از نزدیکان مردم و خانواده شهدا حضور فعال داشت تا اینکه خداوند او را به مقام شهادت که در کاروان شهدای نورانی کربلا بود مفتخر کرد.

این ضایعه را به محضر حضرت صاحب الزمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت ولی امروحفظه شریف، به حوزه های علمیه سراسر جهان اسلام، به برادران مجاهد ایشان در مقاومت اسلامی و ایشان تسلیت عرض می نماییم. خانواده صبور و مؤمن و خداوند متعال به شما صبر و اجر عنایت فرماید. ما یک سوال در مورد دنیا و آخرت داریم.

ما با شهید بزرگوارمان و برادر شهیدش عهد می کنیم که راه مقاومت و جهاد را تا رسیدن به اهداف آن ها یعنی آزادی و پیروزی ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.