افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

پیام رئیس قوه قضائیه پس از شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین

  • کد خبر : 407333
پیام رئیس قوه قضائیه پس از شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین

به گزارش رکنا به نقل از مرکز رسانه. قضایی حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در پیام شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی با حزب الله تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که […]

به گزارش رکنا به نقل از مرکز رسانه. قضایی حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در پیام شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی با حزب الله تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین از یاران و همرزمان مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله و از استوانه های مقاومت اسلامی در لبنان به دست رژیم سفاک صهیونیستی هر چند پیروزی بزرگ برای او و پیوند به ساحت نور الهی اما در حقیقت عاشقان محور مقاومت و همه احرار جهان را عزادار کردند.

رژیم غاصب صهیونیستی پس از گذشت بیش از یک سال از کشتار مستمر مردم مقاوم غزه، بدون هیچ دستاوردی، اکنون در ورطه جنون فرو رفته و بدون هیچ گونه محدودیتی به کشتار مردم لبنان ادامه می دهد. صهیونیست های فجر با حمایت آمریکای جنایتکار به جهانیان اعلام می کنند که ماشین جنگی آنها مهارناپذیر است. البته تردیدی نیست که این جنون و خشم خون آشام های صهیونیست نشان از نزدیک شدن به پایان عمر ننگین آنهاست و خون پاک رهبران و رزمندگان نهضت مقاومت طومار ننگین صهیونیست ها را خواهد پیچاند. . .

یقیناً با شهادت سران و فرماندهان محور مقاومت هیچ وقفه ای در فعالیت های ضدصهیونیستی این جبهه ایجاد نخواهد شد و تاریخ پرافتخار حزب الله قهرمان این اهمیت را نشان داده است.

شهادت مجاهد روحانی سید هاشم صفی الدین را به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان و رزمندگان مقاومت، به امت اسلامی به ویژه مردم مقاوم و مردم مقاوم تبریک می گویم. لبنان. همانطور که برای شهید بیت مکرم صفی الدین، برای او و یاران شهیدش دعا می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.